“Aanrader”
Beoordeling van Geronimo

Geronimo
Geclassificeerd als nr. 12 van 22 Restaurants in Hilvarenbeek
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Met 4 personen heerlijk gegeten. Gezellige avond , prettige bediening, mooie gerechten met allerlei invloeden. Bijpassende wijn. Zonde om bij deze gerechten frites te bestellen. Kortom aanrader, dit zijn gastvrije culinaire liefhebbers

Datum van bezoek: september 2019

20 juli 2019 beoordeeld

Mooi terras, gezellig. Begonnen met een koffie met een appelflap daarna een meer dan heerlijk borrelplateau. 's avonds terug geweest en lekker a la carte gegeten.

Datum van bezoek: juli 2019
3 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede ambiance, heerlijke amuses en de verrassende smaakcombinaties waar je speciaal voor komt. Wij hadden een vier gangen menu, in combinatie met een heerlijke wijn. Zowel de gastvrouw als de chef-kok zijn erg vriendelijk. Wij hebben een geweldige avond gehad

2 juli 2019 beoordeeld

Deelgenomen aan Diningcity verrassingsmenu actie. Het menu was best verrassend en geen klachten over de kwaliteit. Ook de bediening was in orde evenals de ambiance.
Bij het opnemen van de wensen werd gevraagd of we frites wensten en of we als dessert kaas of zoetigheid wensten. Irritant verrassend was dat voor beiden extra betaald moest worden ZONDER dat dit vooraf was medegedeeld. Vandaar de beoordeling “avarage”

9 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrij spontaan zijn we hier terecht gekomen voor een klein diner. De ontvangst is hartelijk, de inrichting straalt rust en comfort uit. Na een voortreffelijke droge witte wijn als aperitief en een mooie amuse van meloen en ham met mango-mousse was het wel even wachten op een tweede amuse. Ook weer heerlijk (pittige krab-salade). De door ons gekozen wijn, Chardonnay uit Nappa-valley, smaakte ons uitstekend. Toch was het nog geruime tijd wachten op ons voorgerecht, een voortreffelijke kreeftensoep met stukjes kreeft. We waren al anderhalf uur binnen. Ook het hoofdgerecht liet nog even op zich wachten, hoewel het zeker niet druk was. De schoteltjes voor het brood werden niet weggehaald, en konden we goed gebruiken voor de aardappelgratin, waarvoor je wel moest bijbetalen overigens. De scholfilet met gamba, artisjok en groenten in olijfolie was heerlijk. Om verder wachten te voorkomen het dessert beperkt tot een kopje thee met een koekje. De bediening is zeker vriendelijk, al zijn excuses als “alles wordt direct bereid, dus kost dat tijd” niet overtuigend.
Dit restaurant heeft zeker potentie. Er wordt prima gekookt. Maar het is nog even zoeken naar evenwicht op dit kwaliteits- en prijsniveau.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Geronimo bekeken, bekeken ook

Hilvarenbeek, Noord-Brabant

In Geronimo geweest? Deel je ervaringen!