11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele leuke twee weken gehad. Dochter van 8 vondt het helemaal fantastisch. Mer de atraktiepas konden we ons prima vermaken. Enige minpuntje dat we konden vinden was dat sommige campinggasten (jeugd) het geen punt vinden om een varkensstal van het sanitair te maken
Hoe vaak ik ook schoonmakers bezig zag. Binnen een uur stonden er alweer voetstappen op de wcbrillen lag er overal wc papier zaten er wc's op slot zonder dat er iemand op zat enz enz...... Personeel reageerde wel direct op klachten door vaker schoon te maken en te controleren op rondhangende jeugd. Animatie was geweldig. Camping een fijne omgeving. Speelland en Safaripark fantastisch.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op dit speelpark is er ruim voldoende te doen voor kinderen. Of het nu speelland of waterland is van beide kan volop worden genoten. Het tarief is alleszins redelijk (€ 9,50 p.p.) en kinderen genieten hiervoor volledig. Ook kan er aan de kassa een uitrijmunt (€ 5,00) worden gekocht voor het parkeren. Zeker een leuke plek voor een dagje uit.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons blijft Beekse Bergen ons favoriete vakantiepark in Noord Brabant. Wij genieten er bij ieder bezoek, of het nou Speelland is of het Safaripark. Het vakantiepark is in zijn geheel mooi opgezet met veel natuur. Door het Victoriameer met de stranden biedt het park meer mogelijkheden. Zo is het heel bijzonder om naast het treintje en de bus, ook de boot te kunnen nemen van het restaurant op het vakantiepark naar Speelland en vice versa. Het treintje en de bus rijden door tot het Safaripark.
Het animatieteam is altijd paraat met hun activiteiten. Er is genoeg te doen en het overdekt zwembad is een mooie uitvalsbasis bij slecht weer. Verspreid over het park zijn er speelplaatsen voor de wat jongere gasten. Lekker genieten van de zon aan het strand nabij de huisjes en camping kan ook. Op het park heb je naast het restaurant en café, ook een supermarkt en een wasserette. Daarnaast is er een jeugdhonk waar binnen activiteiten plaatsvinden en een buitenpodium. Het ernaast gelegen Safaripark mag je zeker niet voorbij lopen als je daar bent. Het is een bezoekje meer dan waard.
Verder kan je in de omgeving heerlijk fietstochten maken.
Het is altijd feest om daar te toeven. Ik beveel het graag aan. Het is een park geschikt voor jong en oud.

Verbleef: juni 2017
3 juli 2017 beoordeeld

We kwamen bij de Jungalow aan en alles zag er netjes en schoon uit.
De kamer was goed, zo ook de keuken + slaapkamers en sanitair.

De Jungalow is voor 6 personen, wij waren met ons tweëen.
Voor 2 personen is het goed te doen, maar voor 6: te klein!

Er is een winkel, een restaurant en een zwembad(je).
Helaas wel èrg klein van opzet, voor zo'n park.

Had wel zwemkleding mee, maar was de moeite niet waard om dat aan te trekken.
Met mooi weer is er een (klein) zand-strandje...

Het Safari-park is leuk om dat te gaan beleven, dit wordt keurig onderhouden!
Leuk om eens meegemaakt te hebben...

Kamertip: Jungalow, maar voor 6 personen èrg krap!
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
29 mei 2017 beoordeeld

Slapen in een opgebouwde tent tussen een meer en een kanaal is een aangenaam avontuur, samen met al de attracties van de Beekse Bergen is het gewoon een super ervaring. Het is een aanrader om toch de tijd te nemen om de attracties grondig te verkennen en dat kan je best door in het vakantiepark te verblijven.

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie