“Goede pizza”
Beoordeling van La Vita e' Bella

La Vita e' Bella
Geclassificeerd als nr. 7 van 544 Restaurants in Eindhoven
11 mei 2019 beoordeeld

Rond 6 uur kwamen we binnen en werden vriendelijk geholpen. Even later zat de zaak vol. Niet ten onrechte, want de pizza was erg lekker. Het duurde wel even voor we een toetje en koffie konden bestellen en kregen. Een goede tip om het drukke centrum te mijden, en vlak bij Strijp-S, maar wel reserveren dus.

Datum van bezoek: mei 2019

24 maart 2019 beoordeeld

Heel goed; wat een super ingrediënten. Degenen die smaak hebben / kenner zijn waarderen dit zeer wij vonden het jubelen zoals je in Italië doet!

Helaas wonen wij in Heerlen, maar als onze zoon moet hockeyen in Eindhoven komen we langs. Misschien kan de eigenaar ook in Maastricht een restaurant beginnen

Datum van bezoek: maart 2019
19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In een woonwijk (waar ik met lichte aarzeling mijn auto achter liet..) zit dit restaurant. Niet heel groot maar ziet er netjes uit en ook een echt pizzaoven, je kan de pizza bakkers de hele avond zien rennen om jou een goeie pizza te geven.
Vooraf is er alleen maar 1 gerecht te kiezen, een plankje met vleeswaar en stukjes kaas. Smaakte allemaal lekker, ook lekker brood met olijfolie erbij.
Op de kaart staan allerlei pizza’s, maar bij het opnemen van de bestelling werden nog wat opties gegeven en die klonken allemaal erg goed, onze hele groep koos voor een van deze pizza’s.
Het was druk op zaterdag en het duurde ook best even voordat het eten kwam, maar als je je daar op instelt geen probleem.
Mijn pizza met rauwe ham, buffelmozarrella, tomaatjes en basilicum was echt heerlijk. Je proefde dat er echt verse en goede ingrediënten gebruikt waren. Tafelgenoten hadden voor een “pittige” pizza gekozen. Deze smaakte goed maar was niet erg pittig te noemen.

Voor toe konden we niet uit alle desserts kiezen. Beetje vreemd, een simpel bolletje ijs met espresso was op, hoe moeilijk kan dat zijn? Uiteindelijk koos ik tiramisu en deze was goddelijk, goede keuze!

Prijs kwaliteit is goed, we hadden het eerlijk gezegd wel iets goedkoper verwacht.. maar goed voor ongeveer €45 pp hebben we erg goed gegeten en erbij gedronken.
Voor €12,50 heb ik ook nog een grote fles olijfolie (uit de boomgaard van de eigenaar, uit Italië) gekocht, leuk dat dit aangeboden wordt!

Datum van bezoek: maart 2019
2 maart 2019 beoordeeld

Eten was ok. Keuze is erg beperkt. Zoals sommige al gemeld hadden, pizza randen waren ietwat verbrand. Wat me verbaasd is de hoge rating, want ik heb geen unieke ervaring gehad. Bediening had verder weinig aandacht voor de gasten. Ik vroeg naar de rekening en kreeg een verwarde blik. Even later kreeg ik de bon op tafel en moest nog 10min zwaaien om te kunnen pinnen. Pinnen kon zogenaamd alleen aan de bar, maar ze hebben een mobiele pin unit, dus dat verbaasd me nogal.

Datum van bezoek: februari 2019
28 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een pizzarestaurant zoals je in Italie mag verwachten. Simpel maar kwaliteit, zoals het hoort en past in de omgeving. Waarschijnlijk de beste in Eindhoven.

Topwijnen buiten kaart om beschikbaar, niet aan de typische huiswijnzippende dubbeltje op de eerste rang Hollander besteed.

Eigenaar en bediening zeer gastvrij en flexibel.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die La Vita e' Bella bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In La Vita e' Bella geweest? Deel je ervaringen!