“Lekker gezellig tussendoor”
Beoordeling van La Vita e' Bella

La Vita e' Bella
Geclassificeerd als nr. 7 van 539 Restaurants in Eindhoven
10 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Overheerlijke ter plekke gemaakte oven pizza.
Goede keuze uit de wijnen. En ook het dessert was prima. Verwacht geen culinair hoogstandje, maar de prijs kwaliteitsverhouding is boven gemiddeld.
Al met al, voor een zondagavond echt super lekker en gezellig gegeten, aanradertje.

Datum van bezoek: februari 2019

30 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plek om snel een pizza te eten, maar zeker niet de beste pizzeria in de omgeving. Bij ons waren bij alle vijf de pizza’s de randen enigszins verbrand, zonde. Wel prima desserts en koffie.

Verder wel een gastvriendelijke bediening, die goed voor de gasten zorgt. Aankleding van de zaak mag wel eens vernieuwd worden, de ambiance laat wat te wensen over.

Prijzen voor drankjes zijn aan de hoge kant, zoals een klein biertje voor 3,50 euro en een medium biertje voor 6,50 euro.

19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten, personeel, de drank in één woord geweldig ! Echt typisch Italiaans. Zit helemaal vol dus wel reserveren

16 januari 2019 beoordeeld

We zijn inmiddels een aantal keren bij La Vita E Bella geweest en worden er nooit teleurgesteld. De eigenaar is gezellig en gastvrij. De pizza's zijn oke. De kaart is beperkt maar op de een of andere manier past dit bij het restaurant. Misschien een kleine uitbreiding met bv twee soorten pasta's, maar zonder is het zeker voor herhaling vatbaar. Klein minpuntje deze keer: pizza had deze keer een paar zwarte plekken die ik eruit gesneden heb. Pizza's zijn ruim belegd met mooie kwaliteit ingredienten. Toetjes zijn fantastisch.

13 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden wezen eten, maar we dachten allemaal het zelfde overRATED.. wijn is overrated.. pizza is overrated..

We hadden hoge verwachtingen van de pizza omdat la vita op nummer 1 staat, maar de pizza deeg zat nauwelijks smaak aan!

Topping op de pizza zagen we nauwelijks.. en nee we hadden geen pizza margherita!!

En wijn was veelste duur!!!

Geen nummer 1 waard op tripadvisor!

Reizigers die La Vita e' Bella bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In La Vita e' Bella geweest? Deel je ervaringen!