“Vriendelijk klein Japans restaurant”
Beoordeling van Coco Sushi & Nuddles

Coco Sushi & Nuddles
Geclassificeerd als nr. 168 van 549 Restaurants in Eindhoven
18 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vaak het restaurant voorbij gelopen op weg naar de stad. We zijn geen ervaren "sushi eters". Op de deur staat dat het geen "all you can eat" restaurant is en dat sprak ons wel aan. We kiezen het Teppanyaki menu. De presentatie van de gerechten is mooi. De porties zijn voldoende. De smaken zijn goed, maar niet echt byzonder voor ons. De bediening is vriendelijk en attent maar wel een beetje klungelig, als je begrijpt wat we bedoelen. De prijs is redelijk. Het restaurant moet het duidelijk hebben van de gerechten. De zit en inrichting is eenvoudig. Klein en wel gezellig. Ik zou het restaurant aanraden om eens te proberen.

Datum van bezoek: januari 2019

21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs weer hier geweest en weer heerlijk gegeten. Menu Teppanyaki besteld samen met mijn zoon. 1e gang sushi en sashimi is heerlijk. Sushi is veel beter dan bij een all you can eat. 2e gang misosoep. En toen we bij het hoofdgerecht waren, zaten we allebei al een beetje vol. Dus hebben we het hoofdgerecht meegenomen als doggy bag. En daarna hadden we ook nog een toetje. Ondanks dat wij volzaten toch een bolletje sesamijs gepakt en ook deze was lekker.

Datum van bezoek: oktober 2018
18 augustus 2018 beoordeeld

Een klein restaurant met maar enkele tafels. De bediening is vlot en het eten wordt vers voor je gemaakt. Wij komen hier al jaren; na vele sushi restaurants in Eindhoven uitgeprobeerd te hebben is dit onze beste keuze én aanrader.

Niet alleen de sushi is heerlijk, ook de udon noodles zijn onweerstaanbaar lekker. Eigenlijk is alles op de kaart een aanrader.

Het eerste, en dus oudste, sushi restaurant in Eindhoven. En nog steeds de beste.

PS: vergeet niet warme sake te bestellen... ;-)

Datum van bezoek: augustus 2018
13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wonen in eindhoven en dit is zeker een van de beste restaurants in heel eindhoven. (Zoon 14 vind het het beste restaurant).
Sushi wordt gemaakt waar je bij staat erg vers dus.
Vriendelijk personeel.
En ruime keuze (geen all you can eat concept).

Datum van bezoek: juli 2018
11 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel klein, knus restaurantje. Geen all you can eat concept. De sushi's worden vers gemaakt achter de bar. 2e menu is voor de helft van de prijs. Ik vind de ossenhaassaté heerlijk, lekker mals. Miso ramen is ook lekker. Zeker het proberen waard!

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Coco Sushi & Nuddles bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Coco Sushi & Nuddles geweest? Deel je ervaringen!