“Blijft lekker! 😛”
Beoordeling van Coco Sushi & Nuddles

Coco Sushi & Nuddles
Geclassificeerd als nr. 168 van 549 Restaurants in Eindhoven
21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs weer hier geweest en weer heerlijk gegeten. Menu Teppanyaki besteld samen met mijn zoon. 1e gang sushi en sashimi is heerlijk. Sushi is veel beter dan bij een all you can eat. 2e gang misosoep. En toen we bij het hoofdgerecht waren, zaten we allebei al een beetje vol. Dus hebben we het hoofdgerecht meegenomen als doggy bag. En daarna hadden we ook nog een toetje. Ondanks dat wij volzaten toch een bolletje sesamijs gepakt en ook deze was lekker.

Datum van bezoek: oktober 2018

18 augustus 2018 beoordeeld

Een klein restaurant met maar enkele tafels. De bediening is vlot en het eten wordt vers voor je gemaakt. Wij komen hier al jaren; na vele sushi restaurants in Eindhoven uitgeprobeerd te hebben is dit onze beste keuze én aanrader.

Niet alleen de sushi is heerlijk, ook de udon noodles zijn onweerstaanbaar lekker. Eigenlijk is alles op de kaart een aanrader.

Het eerste, en dus oudste, sushi restaurant in Eindhoven. En nog steeds de beste.

PS: vergeet niet warme sake te bestellen... ;-)

Datum van bezoek: augustus 2018
13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wonen in eindhoven en dit is zeker een van de beste restaurants in heel eindhoven. (Zoon 14 vind het het beste restaurant).
Sushi wordt gemaakt waar je bij staat erg vers dus.
Vriendelijk personeel.
En ruime keuze (geen all you can eat concept).

Datum van bezoek: juli 2018
11 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel klein, knus restaurantje. Geen all you can eat concept. De sushi's worden vers gemaakt achter de bar. 2e menu is voor de helft van de prijs. Ik vind de ossenhaassaté heerlijk, lekker mals. Miso ramen is ook lekker. Zeker het proberen waard!

Datum van bezoek: december 2017
16 september 2017 beoordeeld

Heel vriendelijke bediening, knus restaurant, de rijst van de sushi is op de perfecte temperatuur en geweldig van smaak en wordt stevig belegd, de unagi is helemaal fantastisch. Ik eet minstens een keer per week sushi en kom in Den Bosch, Oss, Amsterdam en Utrecht maar voor coco sushi alleen rijd ik al op en neer naar Eindhoven. Een fantastische plek!

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Coco Sushi & Nuddles bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Coco Sushi & Nuddles geweest? Deel je ervaringen!