“Fantastisch ”
Beoordeling van Bistro Sophie

Bistro Sophie
Reserveren met
Bistro Sophie is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 540 Restaurants in Eindhoven
Beschrijving: Graag stellen wij ons aan u voor! Restaurant Auberge Nassau is een stijlvolle brasserie in het centrum van Eindhoven, op het gezellige Wilhelminaplein, vlakbij het PSV stadion en de Witte Dame. Gebaseerd op de Mediterrane keuken, met een knipoog naar de wereldkeuken, kunt u in ons à la carte restaurant eigentijds genieten van originele gerechten waarin de puurheid van het product bewaard blijft en een bourgondisch gevoel op roept. Warme ambiance en lichte, kleurrijke accessoires roepen een bijzondere, huiselijke sfeer op. Geniet lekker van een amuse en aperitief. of neem alvast een drankje aan de bar, voordat u aan tafel gaat.
28 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een 5 gangen verrassingsmenu, van het begin tot eind heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Vriendelijk en leuk personeel, top avond gehad.

Datum van bezoek: februari 2019

19 februari 2019 beoordeeld

Allereerst wat erg prettig is dat je kunt parkeren voor de deur. En dit is voor centrum Eindhoven niet altijd zo. Verder goed en netjes ontvangen, erg vriendelijk personeel. Het eten gewoon goed, we vonden het niet extreem goed maar zeker de prijs en kwaliteit klopte. Is zeker een plek waar we nog eens terug gaan.

Datum van bezoek: februari 2019
12 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant vriendelijk personeel en goed eten met goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader voor leuke avond.

Datum van bezoek: juli 2018
23 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs/kwaliteit echt top! Last minute nog kunnen boeken en echt lekker gegeten. Mooie zaak en makkelijk bereikbaar vanuit het centrum!

Datum van bezoek: december 2018
21 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reserveren is noodzakelijk. Eindelijk gelukt om hier te eten. Luxere versie van restaurant vintage. Ik had vis verrassingsmenu. Elk gerecht is mooi opgemaakt en zeer smaakvol. Goede wijnen. Ook een ideaal restaurant voor zakelijke diners. Komen hier graag weer terug zowel zakelijk als prive.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Bistro Sophie bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Bistro Sophie geweest? Deel je ervaringen!