TripAdvisor

“Lezing de Bijenkorf”
Beoordeling van Restaurant The Kitchen

Restaurant The Kitchen
Geclassificeerd als nr. 128 van 564 Restaurants in Eindhoven
Beschrijving: The Kitchen is een restaurant met internationale allure waar u gerechten vindt uit alle windstreken. Bij diverse kookeilanden worden à la minute gerechten bereid uit de Japanse, Italiaanse en Amerikaanse keuken. The Kitchen is zeven dagen per week geopend.
14 september 2019 beoordeeld

Voorafgaand aan een lezing bij de Bijenkorf gegeten bij The Kitchen in de Bijenkorf in Eindhoven. Vers gebakken doradefilet ( catch of the day ) met diverse groenten, supervers!

Datum van bezoek: september 2019
deBijenkorf_official, Team Webcare van Restaurant The Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Hoi Esther,

Bedankt voor jouw beoordeling!
Wat fijn om te horen dat je zo goed hebt gegeten bij ons.
Hopelijk was de lezing ook interessant en zien wij jou snel weer terug bij één van onze winkels/restaurants.

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Even een rust momentje ingelast.
Heerlijke cappuchino en appeltaart. Prima van smaak en kwaliteit.
Zeer vriendeijk personeel. Kortom, heel goed en sfeervol ingericht.

Datum van bezoek: september 2019
deBijenkorf_official, Team Webcare van Restaurant The Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Beste OceanShark,

Bedankt voor jouw beoordeling en reactie.
Fijn om te lezen dat je zo genoten hebt van jouw rustmomentje bij de Bijenkorf.

Hopelijk mogen we jou nog heel vaak verwelkomen in één van onze winkels/restaurants.

18 mei 2019 beoordeeld

Gewandeld van Station Strijp-S naar Eindhoven Centrum, bij de Bijenkorf uitgerust en thee met een brownie genomen. Heerlijk, maar wel prijzig. Het is een mooie zaak met een goede uitstraling.

Datum van bezoek: mei 2019
deBijenkorf_official, Customer Service Specialist van Restaurant The Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2019

Hoi Ria,

Bedankt voor jouw beoordeling en feedback.
Zo te lezen was jouw bezoek aan ons restaurant een succes!
We hopen jou snel weer te mogen verwelkomen in onze winkels en restaurants.

15 januari 2019 beoordeeld

We waren met zijn tweeën voor de lunch. We namen beiden een salade. Ik liet mijn tonijnsalade op maat maken, met de ingrediënten die mij bevallen. Dat pakte goed uit. Lekker en ook heel gezond geluncht. De prijzen zijn passend bij de entourage van de Bijenkorf. Je zit niet voor een dubbeltje op de eerste rang, maar ik vond dat geen probleem. Je zit er ruim en rustig en de kwaliteit is goed.

Datum van bezoek: januari 2019
deBijenkorf_official, Customer Service Specialist van Restaurant The Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2019

Hoi Rob,

Bedankt voor jouw beoordeling en review!
Fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie lunch in ons restaurant in Eindhoven.
Wij hopen jullie nog heel vaak te mogen verwelkomen in onze winkels.

5 december 2018 beoordeeld

Wij hebben hier lekker gegeten. Het restaurant bestaat uit verschillende "stations" met elk een specialisatie zoals bv verse wokschotels.
Wij nammen ook thee en dessert en het chocoladetaartje was heel erg lekker.
De bediening is vriendelijk en je kan er relatief rustig zitten.

Datum van bezoek: november 2018

Hallo,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en review.
Fijn om te lezen dat jullie er zo van genoten hebben.
Hopelijk mogen wij jullie snel weer verwelkomen in onze winkels!

Reizigers die Restaurant The Kitchen bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Restaurant The Kitchen geweest? Deel je ervaringen!