“Rustig”
Beoordeling van Restaurant The Kitchen

Restaurant The Kitchen
Geclassificeerd als nr. 118 van 515 Restaurants in Eindhoven
7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is hier rustig zitten jn aangename temperatuur. Eten wordt vers gemaakt. Erg lekker. Veel variatie (Italiaans, Asian, Grill). We komen hier vaker terug.

Datum van bezoek: juli 2018

16 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Steak met friet gegeten bij de Bijenkorf Eindhoven op de tweede verdieping. De entrecote is niet van goede kwaliteit. Taai en droog. Geen aanrader. Andere producten wellicht wel maar het vlees is gewoon slecht.

Datum van bezoek: juni 2018
10 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten bij de bijenkorf in Eindhoven doen we graag. Het is altijd vers klaargemaakt en erg lekker. Het is niet goedkoop maar wel erg goed. Je kunt je eigen eten samenstellen en het wordt voor je neus klaargemaakt. Als je daar toch aan het winkelen geweest bent is het aan te raden er ook een hapje te eten.

Datum van bezoek: mei 2018
22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom al jaren in de Bijenkorf om na het shoppen even een hapje te eten. Het restaurant is erg veranderd en over de sfeer van vroeger is ook wat te zeggen...
Kwestie van smaak zullen we maar zeggen.
Het eten is nog steeds goed maar de prijzen zijn echt belachelijk hoog. Kom er daardoor eerlijk gezegd steeds minder want het gaat helemaal nergens meer over.
Personeel is heel vriendelijk!
Wc ‘s mogen wat beter bijgehouden worden. Bij de mannen is het vaak smerig.

Datum van bezoek: januari 2018
23 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Biefstuk met friet. Mooie dikke entrecote, mooi vlees gegrild met dikke friet en echte mayonaise. Nou niets mis mee. Prijs prima. 15 euro.
Pasta, pizza wok gerechten en toetjes ook prima.
Zelfbediening, prima zitten, lekkere koffie, en keuze voor een warenhuis is meer dan prima. Kun je gewoon doen. Tweede etage Bijenkorf Eindhoven.

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Restaurant The Kitchen bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Restaurant The Kitchen geweest? Deel je ervaringen!