“Bestellingen altijd lekker”

Een tafel reserveren
wo 22-5
20:00
Geclassificeerd als nr. 188 van 541 Restaurants in Eindhoven
Beschrijving: Babi Pangang 2.0, Maleisische saté, Cantonese dumplings of een Aziatische salade. Sun On heeft haar concept weer vernieuwd. Ditmaal met invloeden uit de hele Aziatische keuken. Wij bieden vernieuwde Aziatische topgerechten aan voor een eerlijke prijs. €7 per voorgerecht en €8 per hoofdgerecht. Om uw diner feestelijk af te sluiten beschikken we ook over een speciale dessertkaart met desserts zoals ons beroemde ”gebakken ijs”. Kwaliteit en variatie tegen een leuke prijs. Voor meer informatie bekijk onze menukaart. Wij nodigen u graag uit om op een moderne wijze de Aziatische keuken opnieuw te ontdekken. Tot ziens bij Sun On!
16 augustus 2018 beoordeeld

Wij houden, zoals velen in ons land, van goede afhaalchinees. Deze zaak biedt een prima prijs voor goede kwaliteit. Wij hebben hier altijd lekker van gegeten.

Datum van bezoek: juli 2018

24 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na Mei-Wah favoriete Chinees-Indisch restaurant in Eindhoven.
Sun-On is lekker met de tijd meegegaan v.w.b. gerechten en inrichting restaurant.
De Japanse ‘tapas’ valt goed in de smaak.

Datum van bezoek: januari 2018
10 januari 2018 beoordeeld

Fijn om lekkere kleine gerechten te kunnen nemen, zo kan je verschillende gerechten proeven, vriendelijke bediening, rustige ambiance.

Datum van bezoek: december 2017
20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier al vanaf kleins af aan en de kwaliteit is door de jaren heen alleen maar beter geworden.
Er is in de buurt geen betere afhaal chinees te vinden!
Het is een familierestaurant en dat merk je in alles. De vriendelijkheid en gastvrijheid van het personeel is top. De snelheid waarmee de bestellingen afgehaald kunne worden is helemaal super.

Datum van bezoek: mei 2017
6 september 2017 beoordeeld

Voor mij het beste Chinees-Indisch restaurant van Eindhoven. Ik ga er al vele jaren mijn eten halen. Vriendelijk personeel en goede kwaliteit.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Sun On bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Sun On geweest? Deel je ervaringen!