“Heerlijk eten!! ”

di 18-6
20:00
OF
Geclassificeerd als nr. 27 van 544 Restaurants in Eindhoven
Beschrijving: Bij Afghani & Zo bieden wij gevarieerde Perzische Fusion gerechten aan met veel invloeden uit de omstreken van Afghanistan. We willen Nederland kennis laten maken met heerlijke kruiden en specerijen uit onder andere landen zoals Iran en Oezbekistan. De Fusion keuken van Afghani & Zo staat voor eigentijdse en unieke smaken met een leuke twist.
27 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten! Fijn dat er maar weinig keuze is maar dat de kwaliteit super is. Alhoewel we heel iets anders kregen dan dat de serveerster ons in eerste instantie vertelde hebben we heerlijk gegeten. Het restaurant heeft een fijne ambiance.

Datum van bezoek: november 2018

23 februari 2019 beoordeeld

Weer een jaartje ouder en dat vieren we jaarlijks met een diner met de kinderen. Niet ver van huis ligt het Afghaanse restaurant Flavor & Spice.
We gingen voor een gerecht met alle smaken van de Afghaanse keuken voor 25 euro p.p. Vooraf hebben we een plankje genomen met een selectie van de voorgerechten, waaronder groente bitterballen, genomen.
Samengevat was het een gezellig sfeervol ingericht restaurant, veel groter dan je aan de buitenkant zou verwachten. De bediening was vriendelijk en de gerechten smaakten lekker.
Maar voor 25 euro mag je wel een rijker gevulde schaal verwachten, een gehaktstaafje en enkele kippenstukjes was voor wat het vlees betrof aan de magere kant. We hadden ook wel meer lamsvlees verwacht aangezien het een Afghaanse keuken is.
Een Irish koffie voor 7,5 euro was wel echt aan de dure kant voor een kop koffie met een scheutje whiskey met slagroom topping.
Daarom vind ik de prijs/kwaliteit-kwantiteit (met die kleine en drie normale eters was alles schoon op) scheef en zou hier zeker winst te behalen zijn voor dit restaurant.

Datum van bezoek: februari 2019
3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Wij hadden via Iens geboekt met 40% korting en dan is het een goede prijs-kwaliteit verhouding. Zonder de korting had ik het aan de dure kant gevonden omdat de porties relatief klein zijn. Lekker witte wijn en een heerlijke frisse afgaande cocktail.

Datum van bezoek: november 2018
25 augustus 2018 beoordeeld

Lekker maar duur. Je betaalt 25 euro per persoon voor het concept 'tafel vol'. Je krijgt per persoon 2 gehaktballen en wat ander vlees met daarbij wat groentes en rijst. Het was erg lekker allemaal, maar wel te duur voor wat je ervoor terug krijgt.

Datum van bezoek: augustus 2018
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Recent gegeten bij dit restaurant, zou het 3,5 sterren willen geven maar dat gaat nu eenmaal niet. Dus zijn het er 3 geworden.

Positief: bediening is vriendelijk, je kunt bij lekker weer mooi buiten zitten (al zijn sommige zitjes wat krap), goede vegetarische opties, lekkere alcoholvrije cocktails.

Negatief: Het eten had een wat meer uitgesproken smaak mogen hebben. Vond de prijs vrij hoog voor wat je kreeg. 25€p.p. voor een tafel vol groente gerechten vind ik aan de hoge kant. De geserveerde "flat bread" waren gewoon wraps rechtstreeks van de supermarkt.
En dat laatste vind ik echt niet kunnen.

Het restaurant heet inmiddels flavour and spices, het zou goed zijn als ze dat ook aan de gerechten toevoegen.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Flavor and Spice bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Flavor and Spice geweest? Deel je ervaringen!