“Erg lekker gegeten!”
Beoordeling van Flavor and Spice

Flavor and Spice
Reserveren met
Flavor and Spice is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 25 van 527 Restaurants in Eindhoven
Beschrijving: Bij Afghani & Zo bieden wij gevarieerde Perzische Fusion gerechten aan met veel invloeden uit de omstreken van Afghanistan. We willen Nederland kennis laten maken met heerlijke kruiden en specerijen uit onder andere landen zoals Iran en Oezbekistan. De Fusion keuken van Afghani & Zo staat voor eigentijdse en unieke smaken met een leuke twist.
25 juni 2018 beoordeeld

Na een dagje Eindhoven wilde we even nog een hapje eten voordat we weer terug naar huis gingen. Op Tripadvisor stond deze goed aangeschreven en met recht! Erg lekker gegeten. Heel smaakvol. De kaart geeft een eenvoudige keuze: daghap of een tafel vol. Wij zijn voor de daghap gegaan. Zeker een aanrader als je in Eindhoven lekker wil eten!

Datum van bezoek: juni 2018

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met een groepje vriendinnen voor een vrijgezellenfeest wezen eten. De aanstaande bruid is vegetarisch en dit restaurant werd aangeraden .
We hebben gekozen voor de vegetarische tapasversie. Mijn hemel wat ontzettend lekker allemaal! Een grote schaal met allemaal heerlijkheden, naanbrood en lekkere rijst!
Restaurant ziet er heel mooi en verzorgd uit. Bediening is vriendelijk en houdt de boel goed in de gaten.
Wij komen hier zeker een x terug!

Datum van bezoek: mei 2018
14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede sfeer. Gezellig restaurant. Goede bediening. Belachelijk lekker eten. Heerlijke alcoholvrije cocktail als aperitief. Genoten van een fijne avond met 14 collega’s aan een lange sfeervolle tafel in een knus restaurant.

Datum van bezoek: april 2018
24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

hier vandaag gegeten met een vriendin. Gezellig sfeertje binnen en vriendelijke bediening! We bestelden een tafeltje vol, dat was een tafeltje vol heerlijke kleine gerechtjes die allemaal erg goed op smaak waren. Echt erg lekker allemaal en ruim voldoende. Als dessert hadden we baklava en nog iets anders geks wat op wol leek maar erg lekker was. Wij vonden het een geslaagde avond! Het is er best aan de prijs, maar je krijgt er wel wat voor terug!

Datum van bezoek: maart 2018
23 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een tafeltje vol besteld. Je kan dit ook in de vegetarische variant bestellen. Heerlijk gegeten en gedronken. Bijzonder vriendelijke bediening. En als je boven zit, zit je tussen de perzische tapijten aan lage tafeltjes op de grond. Erg sfeervol.
Een aanrader!

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Flavor and Spice bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Flavor and Spice geweest? Deel je ervaringen!