“Waanzinnige ervaring ! ”

Arigato Asian Fusion Cuisine
Geclassificeerd als nr. 72 van 549 Restaurants in Eindhoven
Beschrijving: Asian Fusion Cuisine Ervaar een Fusion aan smaken uit verschillende Oosterse windstreken. Arigato zet een ervaring neer zoals geen ander dat doet. Onze gerechten zijn voornamelijk geïnspireerd door de Japanse, Thaise en Chinese keuken. Met een eigen twist hebben wij deze verschillende stijlen van koken perfect in harmonie met elkaar samengebracht. Kom uzelf eens trakteren op een stukje Azië, maar dan midden in Eindhoven.
1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooie en smaakvolle gerechten!
Verse gerechte, bereiding met veel passie en smaaksensatie ten top.

Rustige sfeer en lekker rustig dineren.

Beste sushi die wij tot nu toe gehad hebben in Nederland!

Datum van bezoek: juni 2019

9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden gegeten. Het eten was heerlijk. Publiek dat er zat was vreselijk. Een zeer onveilige sfeer. Zelfs de bediening gaf aan dat het geen prettige omgeving is.
Wij gaan hier nooit naar terug.

Datum van bezoek: maart 2019
joerit2016, Manager van Arigato Asian Fusion Cuisine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2019

Beste Brigitte, allereerst bedankt voor het compliment over onze gerechten. Maar wát vervelend om te horen dat u, uw bezoek aan ons zo heeft ervaren. U zult begrijpen dat wij geen volledige controle hebben over over de sfeer die andere gasten in onze zaak zouden kunnen creëren. Wij zijn immers een gastvrij restaurant.

11 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De sushi was lekker vers, we hebben echt heerlijk gegeten! Uitstekende service, komen zeker vaker terug.

Datum van bezoek: februari 2019
27 januari 2019 beoordeeld

Heel fraai ingericht en de kaart lijkt leuk maar het is niet te doen. Met 5 personen om 19.30 aan tafel en om 20.30 wat eerste gerechten die allemaal in een holle kies passen maar wel alles flink aan de prijs. Het team is er niet klaar voor en rent rond om te redden wat er te redden valt. 100 euro pp is daar niks en dat is prima als het dan ook klopt.

Datum van bezoek: januari 2019
23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, ons laten verrassen met een chefs special. Vriendelijke bediening, relaxte sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Arigato Asian Fusion Cuisine bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Arigato Asian Fusion Cuisine geweest? Deel je ervaringen!