“ Ambitieus maar nog niet helemaal daar...”
Beoordeling van Wynwood

Wynwood
Geclassificeerd als nr. 30 van 452 Restaurants in Eindhoven
Beschrijving: Wynwood staat voor stijlvol, lekker en toegankelijk. Een uniek concept op een bijzondere locatie. In het creatieve hart van Eindhoven op Strijp-S eet en drink je bij Wynwood op topniveau voor een aantrekkelijke prijs. Uitstekende service, een smaakvol interieur en internationale uitstraling vormen samen met heerlijke gerechten en dranken de ingrediënten voor een perfecte middag of avond.
14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met 3 collega's naar Wynwood geweest. Wynwood Wednesday: 3 gangen, all-in voor €55
Lekker aperitief (rabarber-basilicum) met amuses / ceviche van coquilles met yuzu en oester / diamanthaas met groene asperges / yoghurt(?) met bramen.
Leuke begeleidende wijnen (Veltliner / GSM uit Corbieres / Auslese), water werd goed doorgeschonken. Afgesloten met koffie en friandises.

Al met al erg goed gegeten. Prachtige zaak, sfeervol. Porties mochten iets groter maar dat was niet storend.
Bedienend personeel was niet allemaal even kundig maar ook dat hoeft geen probleem te zijn.

Hier kom ik zeker nog een keer terug; het smaakt naar meer!!!

15 augustus 2017 beoordeeld

Weer eens een bezoek gebracht aan Wynwood. Wat opvalt is dat ze meer richting "club" gaan als restaurant. Fingerfood en bar. Prima amuses ijs van gin tonic en krokanteje met creme van Vadouvan. Wij genoten van 4 gangen verrassingsmenu wat prima was. Mooi gerechten en structuren. De bediening liep een beetje op zn laatste benen hadden wij het gevoel voor de vakantiesluting. Lang wachten op de kaart. Beetje kortaf reageren op vragen.. niet top..
Menu:
Tartaar van Garnaal met bombe.
Gebakken poon met bereidingen van artisjok
Diamanthaas met groene asperge en wijnsaus
diverse bereidingen van kers en amandel.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten met voortreffelijke wijn! Veel mensen klagen over het personeel, maar dit is totaal onrelevant. Top service en een mooie locatie.

11 augustus 2017 beoordeeld

Een mooi restaurant met gezellige rondzitjes. Mooie menukeuze, danwel verrassingshapjes. Goede bediening, uitleg en ook een moie wijnkaart.

4 augustus 2017 beoordeeld

Erg hippe en leuke tent, goede bediening, lekkere cocktails en fatsoenlijke wijnen.... alleen het eten..... Van het vijf gangen menu was er 1 gang die wij lekker vonden. De rest was of te zoet (buikspek), of te crèmig of gewoon een misser. Kortom leuk om te borrelen en een plankje te nemen, eten kan ik niet aanraden.

Reizigers die Wynwood bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant

In Wynwood geweest? Deel je ervaringen!