“Onze all time favo Chinese Resto in Eindhoven”
Beoordeling van Kam Po

Kam Po
Geclassificeerd als nr. 123 van 549 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Chinees
3 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben je al die neppe Chinees-Indische (er is niks indisch aan als je het mij vraagt) zat? En je wil echt Chinees eten. Ga dan naar Kam Po op de Kruisstraat in Eindhoven.

Kwetiau met rundvlees, maissoep met krab, tofu pot met gemengd vlees en vis. Fantastisch.

Mandy de serveerster is altijd aardig!

Datum van bezoek: april 2019

19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zondagavond weer eens bij Kam Po gaan eten. Lekkere dim sum vooraf. Als hoofdgerecht mihoen, eend, inktvis en chinese groenten. Het restaurant en bediening is eenvoudig maar het eten heerlijk en daar komen we voor.
Goed eten voor een leuke prijs.

Datum van bezoek: maart 2019
11 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechten en zeer vriendelijke ontvangst en bediening. We hebben genoten en komen zeker terug

Datum van bezoek: november 2018
9 april 2018 beoordeeld

Dit restaurant heeft echte authentieke chinese gerechten. Sommige heel lekker, andere heel bijzonder, maar de moeite van het proberen waard. Wij namen de kleine hapjes, 2-3 per persoon en deelden deze met ons gezelschap. Zo kun je van alles wat proberen. Zeker de moeite waard en een zee redelijke prijs.

Datum van bezoek: april 2018
15 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kam Po is en blijft de beste Chinees van onze stad en wijde omgeving. Echte originele Chinese keuken en gerechten.
Veel keuze en de bediening is zelfs wanneer het druk is, erg vlot. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Kam Po bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

Waalre, Noord-Brabant

In Kam Po geweest? Deel je ervaringen!