“verrassend lekker”
Beoordeling van Hizmet Bakkerij

Hizmet Bakkerij
Geclassificeerd als nr. 109 van 517 Restaurants in Eindhoven
21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

op een woensdag avond hier neer gestreken na het werk om even een hapje te eten voor de film.
echt een uitstekende keuze geweest. heerlijk gekruid eten. geweldige bediening.
lekker buiten op het terrasje genietend van heerlijk turks eten met natuurlijk zoete nagerechten die je zeker niet moet overslaan

Datum van bezoek: juli 2018

17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vele malen in deze zaak geweest. Nu dacht ik, ik ga een recensie schrijven. Dat verdient deze zaak. Het is er alle dagen van de week enorm druk. Altijd een goed teken. Het eten is er echt enorm goed. Het wordt voor iedereen zichtbaar vers bereid en het is altijd erg smaakvol. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Er werken veel mensen dus als het druk is, word je toch altijd goed en snel geholpen. Je kunt er een maaltijd afhalen en meenemen maar je kunt ook plaatsnemen in het restaurant. De prijzen zijn bijzonder laag. Echt, mensen, als je een keer in de gelegenheid bent ga hier echt eens naartoe. Ik garandeer dat je vaker terugkomt

Datum van bezoek: maart 2018
24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je even snel iets lekkers eten voor niet al te veel geld dan ben je bij Hizmet aan het goede adres. Lekkere kapsalon en dűrűm.

Datum van bezoek: februari 2018
6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier regelmatig met mijn man. En wij hebben bij meerdere kebap zaken gegeten. Deze is echt een van de beste. Deze en in tegelen staan nu op nummer 1 voor ons :)
Personeel is ook vriendelijk en het is er heel netjes.

Datum van bezoek: oktober 2017
6 oktober 2017 beoordeeld

Het eten is er prima. Dat wordt ook zichtbaar in de drukte tijdens etenstijden en het feit dat ze inmiddels de panden links en rechts hebben opgekocht om ook daar een eetgelegenheid te beginnen.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Hizmet Bakkerij bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant

In Hizmet Bakkerij geweest? Deel je ervaringen!