Vandaag geopend: 10:00 - 23:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Samen met ons gezin.

Vandaag deze geweldig leuke en goed verzorgde escape-room gedaan. Het was onze eerste keer en het ... meer lezen

5 dagen geleden beoordeeld
Marti082000
Eindhoven, Nederland
via mobiele applicatie
Topkamer!!!

Zeer leuke kamer, verrassingseffect is aanwezig, niet te veel tips, goed verhaal en nieuwe dingen ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
IsabelleVH14
via mobiele applicatie
Lees alle 239 beoordelingen

vertaald door Google
Populaire tours & activiteiten in en om Eindhoven
Beoordeeld op 15 februari 2018 via mobiele applicatie

De escaperoom in de oude rechtbank in Eindhoven was zeer de moeite waard! Een zeer goede escaperoom met heel veel leuke puzzles om uit te zoeken en zo de oplossing voor "het probleem " te vinden. Zeer goed gemaakt en ook aan te passen voor kinderen!

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 15 januari 2018

Gastvrij ontvangst. Leuke en bijzondere technieken verwerkt. Soms vind je iets, kun je er niet direct wat mee, maar later komt de 'oh ja'... Erg leuk!
Vooral out of the box denken en speuren is belangrijk. Geen lange raadsels of formules. Gewoon doen! 1 van de leukste escapes die ik heb gedaan.

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 22 december 2017 via mobiele applicatie

Mijn eerste ervaring, en van mijn 3 vrienden, met een escape room was bij de Oude Rechter.
Van te voren kregen we een uitleg aan de bar. Vervolgens werden we met een CSI vestje aan en met onderzoekskoffer in de ruimte gelaten.
Meteen zijn we enthousiast begonnen met het oplossen van de vele puzzels. Na 10 minuten kregen we een eerste aanwijzing, later zouden er nog vele volgen.
Al met al zijn we een uur druk doende geweest om het verhaal te ontvouwen.
Gelukkig heeft de beheerder voor ons de deur geopend, anders zaten we er nu nog.
Het was een heel nieuwe ervaring. Deze escape room is echt een uitdaging.

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

Ik wil niet verraden hoe het loopt maar we hebben ons erg vermaakt in deze kamer met enkele leuke technische vindingen. Leuk verhaal dat erg goed is uitgevoerd.

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

We waren hier met ons jaarlijkse uitje, en het was hartstikke leuk. De puzzels waren uitdagend maar niet onmogelijk. Samen konden we alles redelijk goed oplossen en we hadden een mooie tijd neergezet! Het personeel hield goed rekening met mensen die slecht ter been waren of claustrofobisch, zodat zij toch mee konden doen. Helemaal geweldig!

Datum van activiteit: april 2017