Vandaag geopend: 10:00 - 23:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Kinderfeest

Wat een geweldig kinderfeest heeft onze dochter hier gehad. Met 8 meiden, allemaal rond de 10 ... meer lezen

4 dagen geleden beoordeeld
erikdejonge_1979
via mobiele applicatie
Wauwww! Wat is dit gaaf!

We waren met een groep van zeven personen in the suspicious farmhouse. Voor vijf van ons was het de ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
RobertJan2014
Oirschot, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 234 beoordelingen

vertaald door Google
Populaire tours & activiteiten in en om Eindhoven
15 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De escaperoom in de oude rechtbank in Eindhoven was zeer de moeite waard! Een zeer goede escaperoom met heel veel leuke puzzles om uit te zoeken en zo de oplossing voor "het probleem " te vinden. Zeer goed gemaakt en ook aan te passen voor kinderen!

15 januari 2018 beoordeeld

Gastvrij ontvangst. Leuke en bijzondere technieken verwerkt. Soms vind je iets, kun je er niet direct wat mee, maar later komt de 'oh ja'... Erg leuk!
Vooral out of the box denken en speuren is belangrijk. Geen lange raadsels of formules. Gewoon doen! 1 van de leukste escapes die ik heb gedaan.

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn eerste ervaring, en van mijn 3 vrienden, met een escape room was bij de Oude Rechter.
Van te voren kregen we een uitleg aan de bar. Vervolgens werden we met een CSI vestje aan en met onderzoekskoffer in de ruimte gelaten.
Meteen zijn we enthousiast begonnen met het oplossen van de vele puzzels. Na 10 minuten kregen we een eerste aanwijzing, later zouden er nog vele volgen.
Al met al zijn we een uur druk doende geweest om het verhaal te ontvouwen.
Gelukkig heeft de beheerder voor ons de deur geopend, anders zaten we er nu nog.
Het was een heel nieuwe ervaring. Deze escape room is echt een uitdaging.

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik wil niet verraden hoe het loopt maar we hebben ons erg vermaakt in deze kamer met enkele leuke technische vindingen. Leuk verhaal dat erg goed is uitgevoerd.

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier met ons jaarlijkse uitje, en het was hartstikke leuk. De puzzels waren uitdagend maar niet onmogelijk. Samen konden we alles redelijk goed oplossen en we hadden een mooie tijd neergezet! Het personeel hield goed rekening met mensen die slecht ter been waren of claustrofobisch, zodat zij toch mee konden doen. Helemaal geweldig!