“Boven verwachting!!!!”

Next Level Escaperoom Eindhoven
Geclassificeerd als nr. 1 van 26 Recreatie en spellen in Eindhoven
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Next Level Escaperoom Eindhoven biedt de ultieme escape-ervaring voor iedereen die de uitdaging aan durft te gaan. John, eigenaar van een oude boerderij, is vermist. Binnen zijn sporen van bloed en geweld aangetroffen. Niemand weet wat er gebeurd is. Aan jullie de uitdagende taak om antwoorden te vinden. Pak je CSI jas, neem je koffer mee en ga op onderzoek in de verdachte boerderij. Jullie hebben 60 minuten om deze zaak op te lossen! Catch Me If You Can is het vervolg op The Suspicious Farmhouse. Het maakt niet uit in welke volgorde je de rooms speelt, zo goed zit het in elkaar! Een gewelddadige crimineel is op de vlucht en niemand weet waar hij is. Na een tip van de barman worden jullie als FBI-team ingeschakeld. De verdachte zou voor het laatst gezien zijn in een oud bruin kroegje; Hold’em Inn. Aan jullie de taak om de achtervolging te starten, hopelijk is het nog niet te laat. Lukt het jullie om de verdachte binnen 60 minuten te pakken of is hij jullie te slim af?
Nuttige informatie: Toiletten, Kluisjes / opslag, Trappen / lift, Voedsel te koop, Activiteiten voor oudere kinderen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze nieuwe escape room is echt een aanrader!! Heel goed in elkaar gezet en zeer verrassend! Dit was boven verwachting goed!

15 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De escaperoom in de oude rechtbank in Eindhoven was zeer de moeite waard! Een zeer goede escaperoom met heel veel leuke puzzles om uit te zoeken en zo de oplossing voor "het probleem " te vinden. Zeer goed gemaakt en ook aan te passen voor kinderen!

15 januari 2018 beoordeeld

Gastvrij ontvangst. Leuke en bijzondere technieken verwerkt. Soms vind je iets, kun je er niet direct wat mee, maar later komt de 'oh ja'... Erg leuk!
Vooral out of the box denken en speuren is belangrijk. Geen lange raadsels of formules. Gewoon doen! 1 van de leukste escapes die ik heb gedaan.

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn eerste ervaring, en van mijn 3 vrienden, met een escape room was bij de Oude Rechter.
Van te voren kregen we een uitleg aan de bar. Vervolgens werden we met een CSI vestje aan en met onderzoekskoffer in de ruimte gelaten.
Meteen zijn we enthousiast begonnen met het oplossen van de vele puzzels. Na 10 minuten kregen we een eerste aanwijzing, later zouden er nog vele volgen.
Al met al zijn we een uur druk doende geweest om het verhaal te ontvouwen.
Gelukkig heeft de beheerder voor ons de deur geopend, anders zaten we er nu nog.
Het was een heel nieuwe ervaring. Deze escape room is echt een uitdaging.

Bekijk meer beoordelingen
1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik wil niet verraden hoe het loopt maar we hebben ons erg vermaakt in deze kamer met enkele leuke technische vindingen. Leuk verhaal dat erg goed is uitgevoerd.

Reizigers die Next Level Escaperoom Eindhoven bekeken, bekeken ook

In Next Level Escaperoom Eindhoven geweest? Deel je ervaringen!