Vandaag geopend: 12:00 - 02:00
Opslaan
Zelfgeleide kroegenroute in Eindhoven met online app
0 beoordelingen

Meer info
vanaf € 31,00
Meer info
Beoordeeld op 24 oktober 2018

Gezellige kleine bar in het centrum. Sfeervol! Geweldige kastelein ! Ook buitenterras. Zeker de moeite waard bij een verblijf in Eindhoven. Zeer oud pand!!

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
StudioCoryfee, Public Relations Manager van The Little One Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2019

Dank voor de beoordeling. We zijn inderdaad gevestigd in het oudste pandje van Eindhoven.

Beoordeeld op 3 oktober 2018

Als je niet oplet dan loop je er zo aan voorbij, als je eenmaal binnen bent proef je de lekkere sfeer van een bruin café.

Datum van activiteit: november 2017
StudioCoryfee, Public Relations Manager van The Little One Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2018

Dank peter voor je beoordeling. tot de volgende!

Beoordeeld op 8 augustus 2018

Leuk om nog even een afzakkertje te pakken vlakbij het centrum en het kleinste kroegje van Eindhoven.
Gezellig en vriendelijk personeel of je nou alleen bent of met vrienden je bent er altijd welkom.

Datum van activiteit: juni 2018

Zeker altijd welkom. Bedankt voor je beoordeling en tot snel

Beoordeeld op 6 augustus 2018

Leuke en gezellige bar om eens te bezoeken. Uitgebreide Whisky keuze, voor een redelijke prijs (want er staan wat oudjes tussen) Andere drankje ook lekker.

Zoals naam al zegt, little ...dus klein, maar wel gezellig en gemoedelijk, ik heb er superleuke avonden gehad. .

Ik weet niet of er WIFI is, ga ook niet voor WIFI, maar voor de gezelligheid. Voor grote groepen is het denk ik minder geschikt, want het is echt een kleine bar. Hangt dus af hoe druk / vol het is wanneer je arriveert.

Voor mij de moeite waard om eens binnen te wippen, maar niet om heel de avond en vroege nacht te blijven hangen. Want eerlijk is eerlijk, het nacht- en stspleven in Eindhoven heeft na de Little One Bar nog meer te bieden,

Datum van activiteit: juli 2018

Dank voor je beoordeling. Tot een volgende keer en hopelijk kunnen we jan verlijden om wat langer te blijven zitten ;)

Beoordeeld op 17 juli 2018

Het is leuk om hier even de avond te onderbreken. Of je nu nog moet gaan eten of net na het eten. Even tussendoor stoppen en binnenwandelen voor een drankje.

Datum van activiteit: juli 2018

Dank voor je beoordeling en tot snel :)