“super sfeer”
Beoordeling van CoffeeLabUC

CoffeeLabUC
Geclassificeerd als nr. 2 van 11 Koffie en thee in Eindhoven
30 januari 2019 beoordeeld

Super leuk om in een gezellige sfeer nog wat werk af te maken met een lekker kopje koffie. zo was mijn werk snel afgerond.

25 januari 2019 beoordeeld

Zeer gezellige plaats om met vrienden op te warmen en te genieten van een lekkere koffie. Zeker een aanrader vooral een mooi interieur en goede kwaliteit.

12 januari 2019 beoordeeld

Geweldige plek, leuke sfeer en gezellige baristas + hele lekkere koffie en gebakjes waaronder vegan opties

10 januari 2019 beoordeeld

Coffeelab heeft heerlijke koffie en verrukkelijke cake/taart. De cappuccino is ook perfect. Heel relaxed zitten ook.

Datum van bezoek: december 2018
9 januari 2019 beoordeeld

Komend van de trein vanuit zeeuws Vlaanderen, wilden we eerst koffie drinken. Deze zaakvtrok ons aan wat de inrichting betrof, maar was naast gezellig super lekker

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant

Reizigers die CoffeeLabUC bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In CoffeeLabUC geweest? Deel je ervaringen!