“Geen bus”

Airexpressbus
Geclassificeerd als nr. 3 van 7 Vervoer in Eindhoven
Attractiegegevens
13 juni 2018 beoordeeld

We hebben 3 kwartier staan wachten op de bus, welke gewoon niet kwam. Uiteindelijk een taxi moeten nemen om nog op tijd op het vliegveld te komen.

Datum van activiteit: juni 2018

2 mei 2018 beoordeeld

Ik raad iedereen aan die zijn vlucht in Eindhoven wil halen om niet een Airexpressbus te boeken.Ik heb onlangs een transfer Utrecht- Eindhoven Airport geboekt maar de bus was er nog na 50 minuten nog niet. Toen ik de balie van Airexpress belde en vroeg wanneer de bus kwam werd mij tot twee keer toe gezegd dat de bus over enkele minuten zou aankomen wat niet waar was! Een keer werd de telefoon niet eens opgenomen.Er bleef maar een alternatief over om mijn vlucht te halen: een taxi betalen vanaf Utrecht naar Eindhoven.

Datum van activiteit: april 2018
22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bus reed heen en terug keurig op tijd, aanbeveling waard! @Joyce: Geweldige en vriendelijke service!

Datum van activiteit: april 2018
18 januari 2018 beoordeeld

Zowel telefonisch, persoonlijk als de chauffeurs: top service! Ondanks het extreem slechte weer (storm) deden de chauffeurs hun uiterste best om de klanten snel en netjes op de plaats van bestemming te brengen. Vooral Karel: bedankt voor het meedenken! Niets dan lof

Datum van activiteit: januari 2018
Bekijk meer beoordelingen
4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil hiermee vragen om het ontslag van Mark (airport Eindhoven). Een jongen die ons opzettelijk verkeerd informeerde. Wij weten hiervan niet de reden. Hij heeft de schuld ook nog willen afschuiven op zijn vrouwelijke collegaatje, die ons in iets gebrekkiger nederlands zo goed en kwaad als het kon informeerde, maar daarbij continu opzij keek voor goedkeuring van haar collega Mark. Mijn verhaal: Wij kwamen vandaag vanuit Spanje (Reus) aan op vliegveld Eindhoven en werden hier geconfronteerd met een algemene busstaking. Daar ik alweer een tijdje uit Nederland weg ben wist ik niet goed welke alternatieven hier bestonden om naar het dichstbijzijnde treinstation te komen.
Volgens Mark was het ENIGE alternatief een TAXI van ca 35€ naar EINDHOVEN STATION. Maar omdat onze eindbestemming Breda is, zochten wij naar een iets goedkopere oplossing en dat leek de Airexpressbus naar Den Bosch, wij vroegen aan Mark's collega (want zij richtte zich naar ons) of de Den Bosch Bus ons zou afleveren bij het treinstation, en zij vertelde dat de Bus ons bij halte Pettelpark zou afzetten, in het centrum, bij het station, dit met een vragende blik om goedkeuring naar Mark, die hier verder niet reageerde, daarmee dus bevestigend dat de informatie korrekt was. Eenmaal betaald (2x10€) en buitengekomen, troffen we een hele aardige mevrouw van Conexxion, die vertelde dat er transferbusjes waren ingezet naar Eindhoven Treinstation en dat we daar voor 5€ pp mee naar de trein konden. Ik vroeg haar heel even te wachten en meldde mij opnieuw aan de Airexpress balie, ditmaal bij Mark, en vertelde hem dit en vroeg of hij de Tickets terug kon nemen, dit kon ABSOLUUT niet vertelde hij mij, dus accepteerde ik dit en vroeg hem waar de bus naar Den Bosch van hen stond, daar ik deze nog niet gezien had, alleen de bus naar Amsterdam en Utrecht. Hij antwoorde bot: "dat is dezelfde bus", dus ik rende weer naar buiten, zodat deze bus, waar GEEN DEN BOSCH OP STOND, niet zonder ons weg zou rijden. Onderweg mij snel verontschuldigend aan die lieve dame van Conexxion die op ons stond te wachten. "Ik krijg geen refund, vertelde ik haar snel, dus we gaan naar treinstation Den Bosch".
Eenmaal aangekomen in een afgelegen bedrijventerrein in Den Bosch verzocht de chauffeur de "mensen voor Den Bosch" uit te stappen (bushalte Pettelpark). Ik begreep toen ineens dat wij de enige twee mensen voor Den Bosch waren en dat hij dus werkelijk dacht dat hij ons hier "in the middle of nowwhere" af moest zetten, daar dit zijn enige officiele stopplek is in Den Bosch. Maar dit heb ik dus NIET geaccepteerd, ik vertelde hem mijn verhaal en hij belde de balie.... waarbij Mark de schuld gaf aan zijn collegaatje, terwijl HIJ de werkelijke schuldige is hier. De buschauffeur heeft ons na overleg met het bedrijf heel netjes afgezet bij station Den Bosch, dus dit is geen klacht over het busbedrijf... INDIEN HET BUSBEDRIJF BESEFT DAT MENSEN ZOALS MARK NIET ACHTER HUN BALIE MOETEN ZITTEN. Want zij maken de goede service van hun buschauffeurs volledig kapot! Ik hoop op een feedback van AIREXPRESSBUS. Toevallig zit ik in de reiswereld (eigen reisbureau) en zal mijn negatieve recentie graag herzien indien hier positieve actie wordt ondernomen. Bijgaand kopie van ons ticket. Mvg. Bianca Meeuwissen

Datum van activiteit: januari 2018

Reizigers die Airexpressbus bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Airexpressbus geweest? Deel je ervaringen!