“.....”

De Mispelhoef
Geclassificeerd als nr. 148 van 483 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Belgisch, Nederlands
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het terras was het heerlijk zitten , ondanks het vliegverkeer en de snelweg ernaast.
Het personeel is vriendelijk en vooral de hoofd maakte graag een praatje of grapje met ons ...... helaas werd het verstoord door een vervelend incident, onze mannen kregen een dienblad met drank over zich heen ... mijn man de gelukkig koude dranken, onze vriend hab minder geluk en kreeg koffie ( Nou een ding is zeker de koffie is niet lauw daar) over zich heen.... gelukkig wonen hun dichtbij en kon hij thuis de wonden koelen en omkleden... dat liep met een sisser af , maar wel veel pijn gehad ...
Werd medelevend reageert, door het personeel en gevraagt of een ronde van de zaak genoeg was, wat ik erg slecht vond, omdat het een geen verhouding stond... de vriend vond het zielig voor het meisje en ging accord.... vond ik erg tegenvallen, dat zijn part van de rekening niet door hun overgenomen werd ( was maar 25 Euro)....
Oh ja de hapjesplak viel deze keer ook een beetje tegen en de Nachos zijn erg vettig en snel slap ( evtl beter zonder gehakt)
Voor de rest was het gezellig en zelfs op een volle terras en een feest, kon je lekker rustig kletsen met elkaar

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 12 mei zijn onze zoon en schoondochter getrouwd in de tuin van de Mispelhoef. We hebben een droomdag gehad! Wat een geweldige locatie. Wat een superlieve mensen. Wat een ongelofelijk professionele crew!!!
Natuurlijk hoor je de snelweg. Uiteraard hoor je de vliegtuigen. En zeker wordt er voor de deur geraasd. Maar de onbetaalbare lieve bediening laat alles vergeten. Dit is gastvrijheid zoals ik het nooit eerder heb ervaren. De Mispelhoef is de meest vriendelijke en gastvrije locatie die ik ooit heb mogen beleven.
Dankjulliewel!!!!!!

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zat gisteren op terras Mispelhoef. Cola Zero besteld. Krijgen twee glazen zonder flesje. Geen prik erop en geen smaak behoudens siroop. Na reclameren krijgen we het verhaal; aangelengde cola van siroop! Niet in een flesje te krijgen. Ook voor de Fanta en Ijsthee is dit zo. Niemand die het je zegt. Daarom teruggegeven en bitter lemon besteld. Dat zit wel in een flesje.
Mispelhoef... wat maak je me nou??

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Service is uitstekend, lekker gegeten, kinderen ook lekker gespeeld in de speeltuin en bij de diertjes

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Broodje carpaccio viel heel erg tegen!
Duur, smakeloos en zeer weinig groen erbij. Cola glas was dusdanig gevuld met ijs dat het misschien en half glas coma was. Dit in combinatie met de onvriendelijke gejaagde bediening maakt dit voor ons een eenmalig bezoek

Reizigers die De Mispelhoef bekeken, bekeken ook

Wintelre, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant

In De Mispelhoef geweest? Deel je ervaringen!