“Gastvrij en heerlijk”
Beoordeling van De Luytervelde

De Luytervelde
Reserveren met
De Luytervelde is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 19 van 452 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Belgisch, Nederlands
22 september 2017 beoordeeld

Eerste keer bij de Luytervelde gegeten. Maar ik kreeg het gevoel dat ik hier al jaren kom. Zo gastvrij werden we ontvangen. Van een heerlijk 4 gangen menu genoten, aangevuld met de huiswijnen. Grappig detail is dat het servies continu wisselt, met soms zeer verrassende combinaties. Leuk, gezellig, gastvrij en lekker. Aanrader !

6 september 2017 beoordeeld

Op maandag in Eindhoven lunchen in een uitstekend restaurant, dan moet je bij de Luytervelde zijn. .
We waren met een gezelschap dat koos voor het tweegangen menu voor € 28,50.
Na wat heerlijke amuses, waaronder een voortreffelijk pompoensoepje, kregen we tonijn, opgemaakt met oa. wortel, wasabi en wortelsaus. Een kleurige en lekkere creatie waarbij de tonijn enigszins werd ondergesneeuwd door de andere smaken.

Ik ben geen grote liefhebber van kabeljauw maar deze kok wist me ervan te overtuigen hoe heerlijk dat kan zijn,.
De meeste van mijn tafelgenoten konden geen nee zeggen tegen de aardbeien Romana of een dessert van Tony Chocolonely. En ook dat was weer genieten.

Oftewel als je op maadag wilt lunchen in de buurt van Eindhoven...de andere werkdagen zijn ze overigens ook open.

26 juli 2017 beoordeeld

heerlijk genoten van utigebreid amuse menu en daarbij prachtige locatie ! verder aller aardigst personeel

7 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel is enorm behulpzaam en vriendelijk, het eten is heerlijk en de tuin is erg mooi en sfeervol!

16 juni 2017 beoordeeld

Wij namen het verrassingsmenu en werden inderdaad iedere gang opnieuw zeer aangenaam verrast. Allemaal fijne smaken in creatieve gerechten en mooi opgediend.
Vanwege het mooie weer aten we in de tuin, een fantastische ervaring alles bij elkaar.
Komen zeker terug.

Reizigers die De Luytervelde bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In De Luytervelde geweest? Deel je ervaringen!