“Heerlijk gegeten ”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
23 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een arrangement van social deal.
Even kijken hoe het bij dit restaurant is.
Nu kan ik alleen naar zeggen,ondanks dat er een verwisseling van de bestelling in de keuken was,wat perfect werd goedgemaakt, hebben we heerlijk gegeten.
Ook het personeel wat rondliep was in onze ogen erg kundig en van alle zaken goed op de hoogte.
Zeker een aanrader.

23 oktober 2018 beoordeeld

Via social deal hadden kinderen ons een 7 gangen diner cadeau gedaan. Dat dit een deal was dat was helemaal niet aan het eten te merken. Wij kozen verder voor het bijbehorend BOB arrangement. We werden verrast door culinaire hoogstandjes en schitterende wijnen. De smaakcombinaties waren geweldig, de presentatie was schitterend, de uitleg van het eten en wijnen was goed en duidelijk en het personeel was oprecht vriendelijk en correct. De porties waren goed en de sfeer was rustig. De tuinkamer heeft duidelijk mijn voorkeur! We hebben geweldig genoten van dit diner. Echt een aanrader en sterwaardig!
Dus kinderen als jullie weer eens niet weten wat jullie ons willen geven, stuur ons naar dit restaurant!

Datum van bezoek: augustus 2018
18 oktober 2018 beoordeeld

Gisterenavond het genoemde bezocht. Het 7-gangen menu was net niet en wat een schilderijen kregen we weer op ons bord. We kregen melding bij elk bord wat we te eten kregen. Heerlijke gerechten met een palet van kleuren en van smaken. Geen bombastische hoeveelheden maar wel een meesterwerk dat op ons bord lag. De opdiening was in een bewonderenswaardige stijl en de sommelier Marieke kent is een echte encyclopedie

12 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten met een social deal. Eten was goed, mooi opgemaakt. Lekkere smaken, preisoepje kwam wel in verhouding simpel over. Aardige bediening, goede uitleg over de wijnen. Werden wel met een rondje wijn vergeten. Mag wel iets gebeuren aan het interieur, oogde wat vol en rommelig (veel verschillende stijlen in oa de schilderijen).
Maar: eten was heerlijk en voor ons waren de 5 gangen voldoende en het tempo heerlijk rustig!

4 oktober 2018 beoordeeld

We waren op uitnodiging van onze kinderen in dit klasse restaurant, de ontvangst was wat onwennig door de nieuwe medewerker. Bij de amuse kregen we uitleg dat het zijn eerste dag was, so far so good. In het algemeen kun je zeggen de gerechten waren mooi , een ster waard nou nee. De aan bevolen wijnen redelijk van kwaliteit en prijs was ook redelijk. Overal was ik best wat teleurgesteld de entourage is heel oubollig, past niet meer in deze tijd. De oude heren van Dat en Philips zijn weg of bijna weg de jongere garde wil echt iets anders. Je hebt de plek ervoor keer het schip voor het te laat is.

Reizigers die De Karpendonkse Hoeve bekeken, bekeken ook

In De Karpendonkse Hoeve geweest? Deel je ervaringen!