“zij blijven goed!”

Keukens: Amerikaans, Barbecue, Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
8 april 2019 beoordeeld

ik ben ondertussen de tel kwijt: zo vaak zijn we er al geweest en 't was telkens dik in orde
bovendien hebben ze ook keuze in glutenvrije gerechten!

Datum van bezoek: april 2019

16 maart 2019 beoordeeld

naar de bengel moet je niet gaan als je een romantisch diner heb want daarvoor is de zaak veelste groot en ongezellig. De bengel is goed voor na het winkelen als je snel wat wilt eten. Bediening en gerechten waren goed maar niks speciaals.
Goed om te gaan eten met grote groepen.

12 februari 2019 beoordeeld

De Bengel is niet echt een mega toppertje. Maar als dat je verbaast, dan heb je misschien ook de verkeerde verwachtingen bij de Burger King. De Bengel is een plek waar we wel vaker komen, omdat het een eenvoudige plek is, (te) groot, met prima betaalbare en uitgebreide vleesgerechten. We komen daar niet voor de verrassingen, de rust of exotische smaakexplosies, maar omdat we met een groep vrienden onze gezichten willen begraven in lekkere spareribs. Dat is wat we verwachten, en wat we krijgen.

Enige minpuntje is dat ze fors lijken te zijn gegroeid, en dat de medewerkers onhandig overkomen. Eenvoudige bestellingen lijken opeens Frans te klinken, mensen kunnen vragen niet beantwoorden, en sommigen hebben een blik in hun ogen alsof ze ter plekke overprikkeld raken. Alsof je op retraite wil in de Primark.

Geen reden om te klagen en er is niks misgegaan, maar het kwam af en toe wat knullig over en dat is jammer. We komen hier zeker weer terug zodra we aan een nieuwe vleeskuur toe zijn.

2 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ga hier vaak eten, en het is altijd lekker! Alleen vandaag nadat ik hier gegeten had kreeg ik na een paar uur last van buikkrampen en braken heeft iemand hier ook ooit last van gehad van het eten?

23 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is redelijk goed
Het vlees was wel lekker maar geen toppertje met wat frietjes en salade
Het restaurant ziet er wel mooi en schoon uit de bediening is goed

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die De Bengel bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In De Bengel geweest? Deel je ervaringen!