“Prima restaurant met goede prijs/kwaliteit verhouding”
Beoordeling van De Bengel

De Bengel
Geclassificeerd als nr. 125 van 548 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Amerikaans, Barbecue, Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
28 november 2018 beoordeeld

De Bengel is een vrij grote zaak recht tegenover het station in Eindhoven. De kaart is vrij uitgebreid en er zijn ook seizoensgerechten. Eten is prima, de bediening vlot en vriendelijk.

Datum van bezoek: oktober 2018

19 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al jaren dezelfde hapjes, echter deze smaken goed.

De friet bevat erg zoute kruiden verder krijg je een ruime portie. Drie gangen lukte niet om te bestellen we zaten na twee gangen al vol!

Grote zaak waar altijd wat te doen is!

Datum van bezoek: november 2018
17 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De Bengel is een erg groot restaurant. Het is er gezellig druk. Daardoor niet echt romantisch. Wel prima voor gezinnen en groepen. De bediening is aardig en attent. Wij kozen voor de spareribs en de kipsate. Deze waren goed. Vlees viel van de botten af en een lekkere stevige saté saus. Benieuwd of de wat 'moeilijkere ' gerechten ook zo goed zijn. Prijs is in orde, zie bijlage.

Datum van bezoek: november 2018
4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep vrienden hier gegeten. Het zijn geen extreme hoogstandjes maar ze hebben een gevarieerde kaart. Aan het einde van de avond viel de rekening nog reuze mee.

Datum van bezoek: september 2018
23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van iemand gehoord dat de spareribs hier lekker moest zijn. Omdat ik meer zin had in vis heb ik de zeewolf & gamba besteld en als ‘voorgerecht’ een kindermenu met spareribs die ik en mijn vriendinnen samen deelden. Nou, dat was al een teleurstelling. Zo fantastisch vonden ik en mijn vriendinnen het niet. Was overgoten met vieze saus. Toen kwam de zeewolf. Na de 1e hap was ik al diep teleurgesteld. Een vriendin die hetzelfde had besteld vond dat ook. We aten met lange tanden verder en toen de ober onze borden ophaalden (niet opgegeten) zei mijn vriendin dat het eten heel vies was. Vis was niet vers en te droog. Leek wel uit de diepvries, 1 gamba die te droog was. Ander vriendin had een vispannetje besteld en die vond ze ook niet lekker. Veels te zout. Qua prijs is het ook niet bepaald goedkoop. Voor dat geld kan je ergens anders lekkerder eten. Ober ging navraag doen bij de kok, maar die beweerde dat de vis toch echt vers was. De ober zei dat we eerder hadden moeten melden, wat ook zo is en dat hij niets meer voor ons kon doen behalve een drankje aanbieden. Hij heeft wel zijn best gedaan om het enigszins goed te maken. Maar voor ons is het 1x en NOOIT meer! Heb nog nooit zo vies gegeten

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die De Bengel bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In De Bengel geweest? Deel je ervaringen!