“Lekker en zeer goed verzorgd”
Beoordeling van China Inn

China Inn
Geclassificeerd als nr. 187 van 547 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Chinees
13 februari 2019 beoordeeld

Lekker gegeten met een groep mensen, gezellig en sfeervol restaurant met een erg vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: februari 2019

15 juli 2018 beoordeeld

Een chinees indisch restaurant waar je kleine tapashapjes kunt bestellen. Zoveel je maar wilt voor een aardige prijs. Elke keer 2 tapasjes en als het op is weer een nieuwe bestelling. De hele avond. Zeer vriendelijke bediening en een heel ruime keuze.

Datum van bezoek: juli 2018
25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We pakken meestal zelfde gerechten en deze zijn oké. Ik vind t afhalen goed maar daar gaan zitten eten zal ik nooit doen. Erg ongezellig en klein

Datum van bezoek: juni 2018
18 februari 2018 beoordeeld

heel lekker eten in een warme rustige sfeer soort van huiskamer idee, hele fijne mensen die er werken met het oog op de klanten druk of niet altijd vriendelijk,

Datum van bezoek: februari 2018
22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk van het lopend buffet genoten! Lekkere verse gerechten! Bediening is goed en professioneel. Een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die China Inn bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In China Inn geweest? Deel je ervaringen!