“Super”

China Inn
Geclassificeerd als nr. 185 van 441 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Chinees
4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij dit Chinese restaurant. Keurige vriendelijke bediening. Mooie nette tafeltjes. Kortom een aanrader.

Schrijf een beoordeling

7 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

1 van de betere Chinees restaurants in de omgeving.
Betaalbaar en goede maandmenus
Net en vriendelijk personeel.

15 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier regelmatig eten. Eten is van heel goede kwaliteit, heel vriendelijk en gastvrij personeel. Uitgebreide menukaart en gevoel van huiskamersfeer.
Verstandig om te reserveren, want doordeweeks ook vaak volgeboekt!

15 november 2016 beoordeeld

Als we naar een chinees restaurant gaan, dan is het altijd naar China Inn, op de Ardechelaan in Eindhoven, het eten is van een zeer goede kwalitieit en de bediening is zeer goed. het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam.

15 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten in het restaurant kost ong. 15 euro pp. Het is veel betere qualiteit dan wanneer je het afhaalt en het personeel is super vriendelijk! Ik kom zeker nog eens terug

Reizigers die China Inn bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In China Inn geweest? Deel je ervaringen!