“Verrassend goed”
Beoordeling van Berlage Kitchen & Bar

Berlage Kitchen & Bar
Reserveren met
Berlage Kitchen & Bar is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 50 van 541 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Belgisch, Nederlands, Internationaal
Wijk: Bergen
Beschrijving: Grand Café Berlage in Eindhoven, een kitchen bar met voor ieder wat wils. Koffie met gebak, een smakelijke lunch, gezellige borrel of een diner in de vorm van shared dining. Centraal gelegen in de altijd bruisende Bergen van Eindhoven, is Grand Café Berlage al dertig jaar een begrip voor een groot en gevarieerd publiek. Berlage is meer dan eens uitgeroepen tot een van de beste cafés van Brabant en wordt geroemd om zijn uitstekend restaurant en prettige informele sfeer. In de lente- en zomermaanden is het goed toeven in de grote gezellige en in 2016 geheel nieuw aangelegde stadstuin. Een oase van rust in de drukke binnenstad en een zeer geliefde plek om heerlijk buiten te lunchen, borrelen, dineren of een onvergetelijke verjaardag, jubileum, huwelijk of ander happening te vieren.
10 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de gok hierheen gegaan maar aangenaam verrast.
Mooie zaak, echt heel lekker gegeten.
Keurige bediening. De wijn was heerlijk.
De rekening ook verrassend voordelig

Datum van bezoek: maart 2019

4 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechten. Ik vond alleen de Ossenhaas wat minder. Soort van Tapas, maar dan wat groter met het idee om samen te delen. Leuk concept.

Datum van bezoek: februari 2019
19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hightea gedaan.
Eerst een sapje vooraf daarna een soepje.
Daarna een groot bord met 3 broodjes op en een mini salade carpaccio en kip.
Als laatst een groot bord met zoet zoals cake mousse ijs chocolade appeltaart.
Allemaal zeer lekker MAAR wij hebben te lang moeten wachten op alles. Soepje kwam vrij snel maar daarna hebben we zeker 60 min gewacht op de broodjes en daarna nog eens een uur voor het zoet.
Een hightea is niet lang zitten zonder eten maar lekker lang zitten en eten toch?
Beetje jammer. Prijs 23.50 euro

Datum van bezoek: januari 2019
7 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat bedoeld was als een hapje en drankje met vrienden eindigde in een shared diner.
Met alle kerstdagen achter de rug hadden we geen zin in een uitgebreid diner, maar het smaakte ons zo goed dat we nog flink van de hapjes besteld hebben.
Vooral de soepjes, risotto bitterballen en calamari vielen in de smaak.
Bediening vriendelijk en sprong direct over op Engels voor onze vrienden. Alleen jammer dat ze toch een Nederlandstalige kaart kregen.

Datum van bezoek: december 2018
26 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Om 19.00 uur gereserveerd. Gekozen voor het 6 gangen menu voor 49.50 uur. Steeds keuze uit vlees en vis.
Amuse met zalm lekker. Meteen er na volgde de tonijn carpaccio die was ook goed. 5 minuten later de vissoep. Was op zich ook prima, behalve dat het tempo lag op 6 gangen binnen het uur. Dus aangegeven dat het tempo omlaag mocht.
Ondertussen was de fakkeltocht afgelopen en kwam er een groep van 20 man met kinderen binnen. En werd duidelijk dat ze een tafel te veel geboekt en wij in het café gedeelte zaten. Een enorme herrie van de grote groep. Op vraag of we konden verhuizen, kon/werd geen gehoor gegeven. Wel werden de groep kinderen die naast ons waren gezet door hun ouders, verplaatst. Alsof de herrie nog niet genoeg was, werd vervolgens de luide kerstmuziek aangezet. Toen er na een uur wachten werd aangegeven dat het hoofdgerecht nog langer op zich zou laten wachten omdat er een fout in de keuken was gemaakt, was voor ons het in oorsprong gezellige en smakelijke kerstdiner wel over. Manager erbij, waarbij we ons als klant niet echt gehoord voelde. Dus diner afgebroken. Bij de rekening bleek alleen de drank in rekening te zijn gebracht. Dit was dan weer heel redelijk. Al met al dus erg jammer. Aan de kookkunsten van de kok lag het niet.

Datum van bezoek: december 2018
Lukas E, Manager van Berlage Kitchen & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2019

Beste Mariskah,

Vervelend dat het kerstdiner niet naar wens is verlopen. We hopen dat u door de tegemoetkoming van onze bedrijfsleider er voor open staat nog eens terug te komen. We kunnen met u de tafelmogelijkheden bespreken zodat u dan een tafel volledig naar wens heeft. Fijn om te lezen dat het eten u heeft gesmaakt. We zijn dan ook positief ingesteld en verwachten dat u na een volgend bezoek enthousiast en voldaan onze zaak zult verlaten.

Hopelijk tot ziens,

Team Berlage

Reizigers die Berlage Kitchen & Bar bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Berlage Kitchen & Bar geweest? Deel je ervaringen!