“Heerlijk gegeten!”

Keukens: Indonesisch
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Wijk: Binnenstad
16 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren met zijn tweetjes de bali rijsttagel gehad. Wat was dat heerlijk! Goede porties. Vriendelijk personeel. We komen zeker nog eens terug. Waarom 4 van de 5 bolletjes? De zaak is wel toe aan een wat sfeervollere uitstraling.

Datum van bezoek: december 2018

21 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gister hier gegeten, bediening was goed maar gerechten miste fantasie, en passie,
Ik had rijsttafel voor 1 pers, opzich en goed idee, maar saté was te zoet, kip was taai, nasi was fantasieloos,boontjes waren wel goed, maar verder niet bijzonder,
Voor een Bintang €4,75 betalen is wel erg duur

18 november 2018 beoordeeld

Erg aardige mensen, lekker eten, ruim voldoende qua hoeveelheid, niet duur, midden in centrum van Eindhoven

13 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker eten. Diverse groenten -en vleesgerechtjes en alles lekker van smaak. Goede Indonesische keuken. Een echte aanrader.

25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was allemaal vers en goed van smaak. De hoeveelheid was ook perfect, genoeg maar geen verspilling. De ijs Shanghai vond ik helaas tegenvallen. Ik ben gewend dat er meer vruchten in zitten en dat er ook klapper in zit.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Bali bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Bali geweest? Deel je ervaringen!