“Altijd goed!”
Beoordeling van Restaurant Athene

Restaurant Athene
Geclassificeerd als nr. 25 van 517 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Grieks
Beschrijving: Het oudste Griekse specialiteiten restaurant van Eindhoven.
Beschrijving: Het oudste Griekse specialiteiten restaurant van Eindhoven.
25 augustus 2018 beoordeeld

Wij komen hier met regelmaat en je voelt je altijd welkom. De eigenaar heet je altijd van harte welkom. Alsof je even in Griekenland bent. Bediening is erg snel en correct. Het eten smaakt altijd goed en je krijgt meer dan genoeg! Ik raad de Samos aan!! Mijn favoriet!

Datum van bezoek: augustus 2018

17 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gastvrij restaurant met fijne bediening. Ook met kinderen ben je er zeer welkom. Fijn terras ook en lekker eten. Geen gedoe, gewoon een Griek zoals dat bedoeld is :)

Datum van bezoek: augustus 2018
4 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk buiten gegeten op het grote terras in de schaduw.
Super fijn op een mooie zomerse avond.
Eten en bediening zijn top.

Datum van bezoek: juli 2018
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten bij restaurant Athene. Leuk dat er gerechten om te delen op de kaart staan.

Er werd erg regelmatig gevraagd of we al klaar waren voor de volgende gang dat was iets minder ontspannen maar vast met goede bedoelingen.

De nagerechten waren heerlijk!

Datum van bezoek: mei 2018
7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook met een gastric bypass, ben je hier nog steeds meer dan welkom. Ze staan er echt niet van te kijken. Wederom heerlijk gegeten. Top.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Restaurant Athene bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Restaurant Athene geweest? Deel je ervaringen!