“Heerlijk authentiek Italiaans gegeten, wel klein en rumoerig”
Beoordeling van Antonio's

Antonio's
Geclassificeerd als nr. 55 van 498 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Binnenstad
18 oktober 2017 beoordeeld

Gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten. Goede witte wijn aangeraden door ober. Onze zoon keek zijn ogen uit met alle foto's aan de wand (op zoek naar voetballers) en had een pizza die echt goed was. Wij namen de weekspecial: ossehaaspuntjes in truffelsaus met taggliatelli. Echte aanrader! Ook de tiramisu is een must. Misschien handig voor het Italiaanse (mannelijke) personeel te weten dat sommige blonde Nederlandse dames ook Italiaans verstaan ;-) Al met al voor herhaling vatbaar

17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De service was waanzinnig, het personeel erg scherp en bezorgen je een warm welkom! Het eten was geweldig, waanzinnig lekker gegeten!! Absoluut een aanrader!

17 oktober 2017 beoordeeld

Weer heerlijk gegeten, gastvrij ontvangen, erg sfeervol, alle gerechten weer ontzettend lekker, bediening was erg goed en persoonlijk

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alle tafeltjes waren bezet waardoor het best rumoerig was. Lang moeten wachten voor we onze menukeuze konden doorgeven. Maar de chef is een superleuke man en het eten is ronduit fantastisch. Echte aanrader als je houdt van de authentieke Italiaanse keuken.

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren weer gaan eten en zoals altijd super lekker en de sfeer weer echt Italiaans super goede bediening wij komen er elke keer weer terug voor ons is er geen betere Italiaan

Reizigers die Antonio's bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Antonio's geweest? Deel je ervaringen!