“Prima gegeten ”

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 186 van 564 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Aziatisch, Frans, Italiaans, Nederlands
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prima lunche, wel wat langer moeten wachten op de lunch. Als je iets anders zoekt dan standaard is dit de plaats

Datum van bezoek: september 2019

10 augustus 2019 beoordeeld

Ik heb een super ervaring gehad bij dit leuke originele zaakje. Ondanks de drukte met de wedstrijd van psv die moest spelen onwijs goed genoten, de zaak zat goed vol en toch bijna niet hoeven wachten. Fijn personeel wat meedacht in verschillende opties en ons een onvergetelijke avond hebben bezorgd. Binnen zag het er verzorgd uit. Mooie open keuken en een warme binnenkomst. Ook een mooie en duidelijke kaart, niet te veel poespas, maar gewoon lekker en goed betaalbaar eten. En nogmaals even een plus voor het personeel wat klaarstaat voor je en je het gevoel geeft dat je belangrijk bent. Dankjewel soul kitchen wij hebben een top avond gehad. We komen graag nog eens terug!! Ga zo door!!

Datum van bezoek: augustus 2019
6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zaterdagavond rond half 8 kregen we van diverse medewerkers te horen dat er geen garantie kon worden geboden op tijdig eten. Het restaurant was bijna leeg!!!
Het was volgens de bediening een ‘puinhoop’ achter de bar en in de keuken.
Tot tweemaal toe werd de opgenomen bestelling vergeten en opnieuw opgenomen.
De hamburger was weliswaar gaar maar slap broodje, sober belegd met mayo, plakje augurk, komkommer en tomaat en koude aardappeltjes.
Medebezoekers vertrokken zonder te eten.
Kortom: dramatisch!!

Datum van bezoek: augustus 2019
Thomasthijs, Eigenaar van Soul Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2019

Beste Chantal, vervelend om te horen dat alles zo mis is gegaan. We denken graag mee in een oplossing, zou je bereid zijn om een keer met ons in gesprek te gaan?

24 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een thuiswedstrijd van psv hier gegeten. Bediening was zeer matig en geen zicht op verbetering. Bestellingen kwamen niet goed door en het duurde enorm lang. Pro actief bedienen is er niet bij. Als restaurant moet je meedenken met mensen die voorafgaand aan een wedstrijd een hapje komen eten waardoor je aan tijd bent gebonden. Het eten was verder ok maar prijs / kwaliteit niet in verhouding. Door betere bediening en pro actieve houding valt er enorm veel te verbeteren. Een gemiste kans dus...

Datum van bezoek: juli 2019
8 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als afscheid van een collega bij Soul Kitchen een tafel gereseveerd.
Restaurant oogt leuk en gezellig.
Helaas ben ik niet (incl collega's) enthousiast over de bediening en vooral ook niet over het eten.
Vond het personeel er behoorlijk onverzorgd uitzien qua kleding en een kam zou geen kwaad kunnen. Jammer voor de uitstraling.
Nu het eten:
1. Met 14 personen 3 broodmandjes delen
2. Lauwe tomatensoep, en nee het was geen gazpacho.
3. Zalm was droog.
4. Lams-stoofpot was te waterig.
5. De vegatarische borritos veel te pittig.
6. Drankjes werden vergeten.
7. Salade veel te simpel.
Weinig eten met Soul bereikt, erg jammer.
Het dessert daarin tegen was heerlijk....

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Soul Kitchen bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Soul Kitchen geweest? Deel je ervaringen!