“Giornale, met de G van Genieten.”
Beoordeling van Restaurant Giornale

Restaurant Giornale
Geclassificeerd als nr. 19 van 540 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Italiaans, Grill
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen maand hier 2 keer mogen genieten. Want dat is het. Prachtige industriële inrichting, vriendelijk personeel en heerlijke gerechten. Beide avonden gekozen voor de food-sharing, en dat is zeker een aanrader. Met name de buikspek, de ossenhaas, bavette en gegrilde tonijn kan ik aanbevelen. Dit restaurant komt wel in mijn top 2 van Eindhoven.

Datum van bezoek: maart 2019

3 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer hier gegeten. Het restaurant heeft geen ramen (behalve bij ingang) dus is vrij donker. De grote ruimte achterin is ontzettend professioneel gedecoreerd. Lijkt of je je in een Disneypark in een wachtrij bevindt. Goed gedaan. Als eten kozen we voor een selectie van de kaart. Wat we kregen waren hapjes die ik zelf nooit gekozen zou hebben omdat ik dacht ze niet te lusten. Maar ze waren heerlijk. Jonge doperwtensoep, bavet op brood en de perfecte rosé tonijn. Porties waren niet te groot en niet te klein. Bediening is to the point, maar letten niet goed op of je nog iets wilt vragen. Aandachtspuntje.

Datum van bezoek: februari 2019
17 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij lunchten hier. Gezellige vintage ambiance, vrij donker. Lunchkaart biedt weinig kleinere opties voor kleine eters, bijv meteen een hele maaltijd salade. Daarmee ook vrij prijzig. De preisoep met garnalen en een klein broodje (geen boter) was prima. We moesten de aandacht van het personeel trekken, maar verder wel vriendelijk. Tegenover treinstation gelegen.

Datum van bezoek: januari 2019
13 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant gelegen aan het stationsplein. Ossenhaas en andere steaks hebben een goede smaak en zijn erg mals, vergeet ook het buikspek niet, heerlijk! De wijnen zijn fantastisch en zijn al van te voren gedecanteerd waardoor deze een stuk zachter is. Zeer vriendelijke bediening welke goed is opgeleid en op elkaar is ingespeeld. Mijn favoriete restaurant!

Datum van bezoek: januari 2019
5 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker aanrader, goede rode wijn! Veel soorten tapas, moeilijk om uit te kiezen. Ik ga er zeker nog een keer terug!

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Restaurant Giornale bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Restaurant Giornale geweest? Deel je ervaringen!