“Informeel en gezellig”

Restaurant Giornale
Geclassificeerd als nr. 17 van 539 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Italiaans, Grill
17 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij lunchten hier. Gezellige vintage ambiance, vrij donker. Lunchkaart biedt weinig kleinere opties voor kleine eters, bijv meteen een hele maaltijd salade. Daarmee ook vrij prijzig. De preisoep met garnalen en een klein broodje (geen boter) was prima. We moesten de aandacht van het personeel trekken, maar verder wel vriendelijk. Tegenover treinstation gelegen.

Datum van bezoek: januari 2019

13 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant gelegen aan het stationsplein. Ossenhaas en andere steaks hebben een goede smaak en zijn erg mals, vergeet ook het buikspek niet, heerlijk! De wijnen zijn fantastisch en zijn al van te voren gedecanteerd waardoor deze een stuk zachter is. Zeer vriendelijke bediening welke goed is opgeleid en op elkaar is ingespeeld. Mijn favoriete restaurant!

Datum van bezoek: januari 2019
5 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker aanrader, goede rode wijn! Veel soorten tapas, moeilijk om uit te kiezen. Ik ga er zeker nog een keer terug!

Datum van bezoek: maart 2018
30 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

1e kerstdag zijn we wederom met het hele gezin gaan dineren bij Giornale, we hebben zoals altijd heerlijk gegeten
De bediening is top wat wil een mens nog meer,
Wel was er het gemis van 1 van de grondlegger van Giornale, Robin we misten je toch echt wel, maar ff Hellemolniks is ook heerlijk voor jou en je gezin, geniet ervan :
Ge het ut verdiend

Datum van bezoek: december 2018
29 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Shared dining concept- sommige gerechten waren erg lekker zoals de ossenhaas, bavette, garnalen. Andere gerechten totaal niet, zoals stoof, buikspek en ribbetjes. Vooral de ribbetjes waren taai en er was weinig vlees te bekennen. Al met al heel erg hit & miss dus. Prijzig voor wat je krijgt en ik zal niet terugkomen.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Restaurant Giornale bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Restaurant Giornale geweest? Deel je ervaringen!