“Gezellig”

Restaurant Giornale
Geclassificeerd als nr. 19 van 540 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Italiaans, Grill
5 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker aanrader, goede rode wijn! Veel soorten tapas, moeilijk om uit te kiezen. Ik ga er zeker nog een keer terug!

Datum van bezoek: maart 2018

30 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

1e kerstdag zijn we wederom met het hele gezin gaan dineren bij Giornale, we hebben zoals altijd heerlijk gegeten
De bediening is top wat wil een mens nog meer,
Wel was er het gemis van 1 van de grondlegger van Giornale, Robin we misten je toch echt wel, maar ff Hellemolniks is ook heerlijk voor jou en je gezin, geniet ervan :
Ge het ut verdiend

29 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Shared dining concept- sommige gerechten waren erg lekker zoals de ossenhaas, bavette, garnalen. Andere gerechten totaal niet, zoals stoof, buikspek en ribbetjes. Vooral de ribbetjes waren taai en er was weinig vlees te bekennen. Al met al heel erg hit & miss dus. Prijzig voor wat je krijgt en ik zal niet terugkomen.

16 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening is niet echt betrokken bij de gasten. Op drank lang wachten bestelling opnemen lang wachten. Lege glazen. Gerechten niks spectaculairs. Niet echt voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: september 2018
13 december 2018 beoordeeld

Leuke ervaring, foodsharing! Heerlijke gerechten. Met een wat grotere groep gekozen voor het menu van € 35.- per persoon. Zeker zijn geld waard! De antipasta met verschillende kazen en vlees, daarna de hoofdgerechtjes. Uiteindelijk de dessertplank.

Reizigers die Restaurant Giornale bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Restaurant Giornale geweest? Deel je ervaringen!