“Heerlijk en creatief”

Restaurant Giornale
Geclassificeerd als nr. 14 van 491 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Italiaans, Grill
4 weken geleden beoordeeld

We hebben hier prima gegeten, menukaart bevat vele leuke suggesties met de nodige diversiteit. Het smaakt niet alleen prima, maar de verschillende gerechten worden ook op originele wijze gepresenteerd. Bediening is heel alert. Het kost wel wat, in die zin dat wanneer je honger hebt en je bestelt meerdere gerechtjes de prijs snel op loopt, hou daar rekening mee. Wij komen hier zeker nog terug.

9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Mooi concept met kleine gerechten die je met z’n allen kunt delen. Aan het eind heb je heel veel verschillend gerechtjes gehad en allemaal van een zeer hoog niveau. Je bent op die manier ook lekker lang bezig in een gezellige Industrieel ingerichte omgeving.

Kleine opmerking dan toch: Een paar uur op de banken zitten met kunstleer is minder comfortabel. Volgende keer nemen we een tafeltje met stoelen :-)

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten! Veel variatie, genoeg keuze en lekker delen of niet. Je kan ook zelf alles eten natuurlijk, wat je besteld. Ook lekkere drankjes en toetjes zijn overheerlijk. Ik ben er nu twee keer geweest en beide keren lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Schone toiletten met rituals zeep. Leuke inrichting ook. Alleen zit je beneden in het grotere gedeelte van het restaurant, dan kan het rumoerig en kouder zijn. En heeft het een andere sfeer, dan wanneer je boven zit met minder drukte. Ook jammer dat ze met 2 shifts werken. De bediening is ook aardig, maar zichtbaar taken aan het uitvoeren die niet zichtbaar zouden moeten zijn. Kan iets hartelijker ook, maar zeker wel goed!

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant met lekker eten tegen een goede prijs, gezellig avondje gehad. De bediening was top en zeer gastvrij voor ons als gezin met een kind van 2 jaar.( kleurplaten gekregen en een speciaal toetje ) zo hebben wij ook kunnen genieten van het heerlijke eten.

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gaan hier regelmatig tot volle tevredenheid lunchen vriendelijk personeel heerlijk eten, persoonlijk houd ik niet zo van foodsharing als diner, dat is me te rumoerig dus dineren doen we er zelden.

Reizigers die Restaurant Giornale bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Restaurant Giornale geweest? Deel je ervaringen!