“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Mei Ling Restaurant

Mei Ling Restaurant
Reserveren met
Mei Ling Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 379 van 483 Restaurants in Eindhoven
31 mei 2018 beoordeeld

Met de familie bij mei ling lekker aziatisch gegeten. Veel keuze in het assortiment en ook geschikt voor vegetariers. Goede sfeer en uitstekende bediening.

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met familie en vrienden hier gegeten op een zaterdagavond. We hadden geen reservatie meer werden hartelijk ontvangen. Het restaurant (je hebt keuze uit Japans of Chinees gedeelte) zat niet vol zodat we direct plaats hadden. Bestelling van drank en eten verliep vlot. Het eten was zeker niet slecht maar ik heb al betere Chinees gehad.

4 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste en laatste keer hier Besteld voor thuis te bezorgen. De loempia was zo vettig dat hij het zakje uit dreef, verder rook en smaakte hij raar waardoor ik deze weg heb gegooid. Aan de kip mei ling en babi pangkang bij het eenpersoons menu zat een rare smaak alsof het eten vooraf verbrand was of opgewarmt in de magnetron. Alles weggegooit, nooit meer!!

4 november 2017 beoordeeld

Goed adres is dit. Vriendelijke bediening en uitstekende kwaliteit. We begonnen met kleine loemppia's , vervolgens een lekkere kippensoep. Daarna dimsum en vervolgens 4 verschillende gerechten. Vis, kip, ossenhaas, koe loe yuk met gebakken rijst en mihoen. Tot slot een bolletje ijs naar keuze. Porties zijn ruim voldoende. Hier kom je graag terug.

18 oktober 2017 beoordeeld

Ik had het kunnen weten; Indische nasi rames bestellen in een Chinees restaurant. Het eten had dus ook niets met nasi rames te maken. Maar ok. Dat reken ik vooral mezelf aan. Waar ik wel moeite mee heb is de onbeleefdheid van de medewerkster toen ik (verder heel netjes) meldde dat ze dit gerecht dus maar beter niet meer op de kaart konden zetten. Mij aankijken of ik gek was, pinapparaat neerzetten en weglopen met de strekking “zoek het zelf maar uit”. Jammer.

Reizigers die Mei Ling Restaurant bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Mei Ling Restaurant geweest? Deel je ervaringen!