“Een chinees met pit.”

Restaurant Hong Kong 香港 私房菜
Geclassificeerd als nr. 152 van 544 Restaurants in Eindhoven
15 april 2019 beoordeeld

Gezellig interieur. Eindelijk eens een ander chinees.
Biertje 0.0 (kun je je nooit een buil aan vallen..)

Won Ton soep (tomaten soep... hebben ze niet..)

Heerlijk gegeten. Allerlei verse groenten en smakelijke rijst en bouillon met
rundvlees.

Datum van bezoek: april 2019

13 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten. Echt zoals in Hong Kong zelf! Echte aanrader! Ook leuk eten aan zo’n ronde tafel

Datum van bezoek: maart 2019
28 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het gevoel dat je in iemand zijn huiskamer zit, service goed en het eten echt overheerlijk. Aanrader voor iedereen die iets anders wil dan de standaard restaurants

Datum van bezoek: oktober 2018
22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht hier terecht gekomen. Superlekker gegeten. Rundvlees met gember en kip in kruidenbotersaus

Datum van bezoek: juli 2018
27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is wat mij betreft de beste Chinees van Eindhoven en omstreken. Het is wat anders dan de vernederlandste zaken die je in ieder dorpscentrum vindt. Dit is echt vergelijkbaar met de dimsum die we in Hong Kong hebben gehad.
De kip met kruidenboter is onze favoriet!
Service van de dames is altijd goed en hartelijk. We komen hier heel graag.
Interieur vraagt misschien wat aandacht, maar dat is ook wel charmant.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Restaurant Hong Kong 香港 私房菜 bekeken, bekeken ook

Nuenen, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant

In Restaurant Hong Kong 香港 私房菜 geweest? Deel je ervaringen!