“Heerlijk en echt chinees”

Restaurant Hong Kong 香港 私房菜
Geclassificeerd als nr. 152 van 545 Restaurants in Eindhoven
13 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten. Echt zoals in Hong Kong zelf! Echte aanrader! Ook leuk eten aan zo’n ronde tafel

Datum van bezoek: maart 2019

28 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het gevoel dat je in iemand zijn huiskamer zit, service goed en het eten echt overheerlijk. Aanrader voor iedereen die iets anders wil dan de standaard restaurants

Datum van bezoek: oktober 2018
22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht hier terecht gekomen. Superlekker gegeten. Rundvlees met gember en kip in kruidenbotersaus

Datum van bezoek: juli 2018
27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is wat mij betreft de beste Chinees van Eindhoven en omstreken. Het is wat anders dan de vernederlandste zaken die je in ieder dorpscentrum vindt. Dit is echt vergelijkbaar met de dimsum die we in Hong Kong hebben gehad.
De kip met kruidenboter is onze favoriet!
Service van de dames is altijd goed en hartelijk. We komen hier heel graag.
Interieur vraagt misschien wat aandacht, maar dat is ook wel charmant.

Datum van bezoek: april 2018
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk en authentiek is de dim sum bij dit restaurant. Je merkt aan alles dat dit restaurant is zoals het in Azië ook is: heerlijk, goed bereid en niet pretentieus. Sommige dingen zien er voor ons westerlingen twijfelachtig uit maar als je het probeert ben je meteen bekeerd!
Verwacht geen stylisch, modern ingericht restaurant maar een gemoedelijke inrichting, vriendelijke bediening en koks die duidelijk weten wat ze doen. Wanneer je van de tafels om je heen Aziatische talen hoort weet je dat je goed zit.
Aanrader!
Een laatste tip: de dim sum porties zijn best groot dus bestel niet teveel. Je kunt bijbestellen en wat te veel is mee naar huis nemen.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Restaurant Hong Kong 香港 私房菜 bekeken, bekeken ook

Nuenen, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant

In Restaurant Hong Kong 香港 私房菜 geweest? Deel je ervaringen!