“Wat een leuk plekje”
Beoordeling van Meneer De Boer

Meneer De Boer
Geclassificeerd als nr. 10 van 515 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Nederlands, Internationaal
Beschrijving: Meneer De Boer is een echte ontbijtzaak. In het prachtige monumentale pand kun je de hele dag ontbijten en ook voor een heerlijke lunch ben je bij ons van harte welkom. Geniet naast onze heerlijke koffie en thee ook van de verschillende lekkere ontbijtgerechten, soep, salades en uitsmijters.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Meneer de Boer bied de hele dag door ontbijt aan. Een prima zaak met een super smaak. En veel zelf bereide producten om je vingers bij af te likken

Datum van bezoek: maart 2018

26 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ontbeten/gelunched bij Meneer de Boer. Goed, gezond en lekker! In een heel gezellige sfeer.

Datum van bezoek: oktober 2018
Sabine-Maurice, Eigenaar van Meneer De Boer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2018

Superdankjewel!!

8 oktober 2018 beoordeeld

Wat een ontzettend leuk tentje! lekker ouderwets ingericht (echt een knus gevoel). Vriendelijk personeel. wij hebben hier een heerlijk ontbijt gehad. En er is genoeg keus "voor ieder wat wils". echt een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018

Wat een mooie review! Dankjewel

29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit keer zonder kinderen op stap en nu gekozen om buiten het hotel te ontbijten. Uiteindelijk hier uitgekomen en we zijn niet teleurgesteld. Prima ontbijt waar we gekozen hebben voor een samengesteld ontbijt en roerei met zalm. Het was zoveel dat we gelijk de lunch hebben overgeslagen.
Let wel op bestellen gaat aan de balie.

Datum van bezoek: september 2018
4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier geweest voor een ontbijt in het weekend. Brood was droog. Zaak is vrij vol en rommelig. Er zijn veel betere plekken om te ontbijten.

Datum van bezoek: april 2018
Sabine-Maurice, Eigenaar van Meneer De Boer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018

Dankjewel voor je beoordeling! Wat jammer dat we aan je verwachting niet hebben kunnen voldoen. Wanneer je ontwvreden was over de kwaliteit van onze gerechten zou het fijn geweest zijn wanneer je ons daar direct van op de hoogte had gebracht. Nu ben je teleurgesteld en konden we het niet goedmaken.

Reizigers die Meneer De Boer bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Meneer De Boer geweest? Deel je ervaringen!