“Grote groep ietwat langzaam maar wel lekker met ruimte”
Beoordeling van Kazerne

Kazerne
Geclassificeerd als nr. 91 van 509 Restaurants in Eindhoven
Beschrijving: Tijd om een inspirerende locatie te ontdekken, die nu al lovend werd ontvangen door de New York Times? Kom naar de Kazerne in het hart van designstad Eindhoven! Kom langs om heerlijk te eten, te drinken en werk van wereldklasse designtalent te bekijken. Kazerne is dé hot spot waar de werelden van wine, dine, design, kunst en technologie samenkomen. Er wordt groente georiënteerd gekookt, met een Italiaanse twist. De kaart wisselt regelmatig, om optimaal gebruik te kunnen maken van de seizoenen. Er zijn altijd vegetarische gerechten. Bekijk de actuele menukaart via onze website; er is al een 3-gangen menu voor € 35,-!
15 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke ruime ruimte om met een groep 35 pax te eten..wel ietwat langzaam in bediening. Tip: wat vooraf voor diegene die er wél op tijd zijn...afin geen ramp...hele ruime ruimte wat eea aangenaam maakt..eten was pre selected maar van prima kwaliteit..Een zeer ruim dessert aanbod maakt eea compleet. Prima tent dus

7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een erg goed restaurant met vlotte bediening en heerlijke zachte tafels mmmm....... zeer goeie prijs kwaliteit verhouding.

6 november 2017 beoordeeld

Toen wij tijdens de Dutch Design Week spontaan op het idee kwamen om bij De Kazerne te gaan eten, bleek er warempel nog een tafeltje vrij. We werden heel gastvrij onthaald, en dat terwijl het restaurant erg vol zat. Heerlijk gegeten, aanrader is de cavolo nero. Natuurlijk ook nog even rondgelopen langs al het design.

1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op woensdag 18 oktober met 10 dames van de Cosmopolitan Circle uit Düsseldorf een bezoek gebracht aan de kazerne. Alles was perfect geregeld. De kazerne had voor ons eerst een rondleiding onder leiding van gids Rick geboekt over strijp S. Wat een superleuke belevenis!
Hierna werden we gastvrij onthaald door Lisette en zij bracht ons naar onze tafel. Kok Carlos kwam bij ons aan tafel het menu bespreken en maakte al zijn beloftes waar, we hebben genoten van de verse pasta met kreeft!Voor ons zeer veeleisende gezelschap was geen moeite te veel, We kregen uitleg over alle design van founder Annemoon en konden op ons gemak shoppen in de aanwezige designshop.
De zelfgemaakte bonbons bij de koffie vielen zó bij ons in de smaak dat we ze mee naar huis wilden nemen, ook dat werd geregeld!
Last but not least hadden ze ook nog een private guide in ‘t Van Abbe museum geregeld. We hadden een fantastische dag! Een aanrader!!!

1 november 2017 beoordeeld

Tijdens de ddw een lunch gedaan bij de kazerne. Wat opviel dat men slecht overzicht had, personeel veel aan het "overleggen" was. De bestelling twee glazen wijn, een salade en een pasta kosten ons bijna €55,-. Als de kwaliteit op orde was geen probleem maar dit was helaas ook niet aan de orde. de salade bestond uit een mix van sla, met drie artisjokken en veel te veel kas (uit verhouding), geen zout, peper, olie... Pasta niets bijzonders en in twee happen weg a €15,-... Enige positieve punt, mooie locatie

Reizigers die Kazerne bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Kazerne geweest? Deel je ervaringen!