“Onderscheidend”

Geclassificeerd als nr. 1 van 17 Dessert in Eindhoven
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
6 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze ijssalon zit op Strijp-S dus hier moet je echt gericht naar toe gaan, bv tijdens de Feel Good Market. Het aanbod van speciale smaken, de zogenaamde Chef's specials wisselt steeds. Bijvoorbeeld kers/rode wijn of white chocolate/rose. Wel is het niet altijd duidelijk welke smaken de specials zijn, want die zijn duurder. Daar kom je pas bij het afrekenen achter. Koopt je een strippenkaart, dan elimineer je dit probleem. Intelligentsia is vernieuwend en verrassend.

Datum van bezoek: oktober 2018

6 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk, lekker, en diverse keuze in overheerlijk ijs. Leuke inrichting super vriendelijk personeel en een super locatie.

Datum van bezoek: september 2018
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ambachtelijk ijs met nieuwe en verassende smaken. Ook voor heerlijke warme dranken ben je hier aan het juiste adres.

Datum van bezoek: juli 2018
19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We fietsten al om voor het lekkerste ijs van de wijde omgeving, maar onlangs ontdekten we weer nieuwe spannende smaken. De witte chocolade wasabi is geweldig! De chocolade sorbet met bittere chocolade en olijfolie blijft top. Bij mooi weer in het weekend stond er een rij, maar die trotseren we in de wetenschap dat dat heerlijke ijs lonkt!

Datum van bezoek: augustus 2018
18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder goed, bijzonder lekker en bijzondere smaken. Leuke verrassingen weten ze wel aan te bieden hier! Wij hebben genoten in ieder geval

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Intelligentia ICE bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Intelligentia ICE geweest? Deel je ervaringen!