“Wegdromen met magische, nog nooit geproefde ijssmaken!”
Beoordeling van Intelligentia ICE

Intelligentia ICE
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 1 van 16 Dessert in Eindhoven
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
21 juli 2018 beoordeeld

Als je echt wilt genieten van ijs dat met hart en ziel gemaakt wordt en geserveerd wordt, ga dan naar Intelligentia ICE op Strijp S in Eindhoven. Zij weten je elke keer weer te verrassen met de meest bijzondere smaken. Ga erheen en ervaar het zelf! Door de week open tot 22 uur eivrijdag, zaterdag en zondag zelfs tot 23 uur. En eeeuhhh, je bent niet de enige die om 22.30 uur nog een ijsje wilt eten daar! De meestal lange rij neem je met gemak, want het is gezellig en de beloning is VET GENIETEN!

Datum van bezoek: juli 2018

24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het eten dachten we bij Intelligentia ICE nagerecht te nuttigen. Helaas hadden ze alleen schepijs, dus geen keus dan maar een bolletje ijs. Jammer dat er niet meer te kiezen was. Schepijs likeur 43 was ok, maar we gaan niet meer omrijden voor schepijs. Als je in de buurt bent, loop je ff binnen.

Datum van bezoek: juni 2018
17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel diversiteit aan smaken. De Oreo bevat echt weinig Oreo en smaakt hier ook nauwelijks naar. De macaron smaak is lekker evenals de kokos. Uiteindelijk is het lekker ijs voor een stevige prijs maar er zijn meer lekkere ijssalons. Ik vind niet echt dat het de hype waarmaakt.

Datum van bezoek: juni 2018
29 mei 2018 beoordeeld

De verrassing op Strijp S en in Eindhoven. Heerlijke ijzen met verrassende smaak combinaties. Ga er heen, zeker als je van ijs houdt. En de bediening is ook top.

Datum van bezoek: mei 2018
17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons de vaste ijstent. Lopen geregeld even in de avond langs voor een ijsje als toetje. Smaken super en weet momenteel geen betere ijssalon in Nederland. Zeker de moeite waard bij een bezoek aan Eindhoven!

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Intelligentia ICE bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Intelligentia ICE geweest? Deel je ervaringen!