“Leuk zitten binnen”
Beoordeling van Publiek Food & Drinks

Publiek Food & Drinks
Reserveren met
Publiek Food & Drinks is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 60 van 517 Restaurants in Eindhoven
Beschrijving: Het kleinste en gezelligste eetcafé op de Markt in Eindhoven. Ons kleurrijk terras is voorzien van lounge banken, kussens en wordt in de avond verlicht en verwarmd. Binnen hangt een ongedwongen sfeer en is er ruime keuze uit verschillende zitplekken, staantafels, een verhoogde leestafel of gewoon een plekje aan onze rustieke bar. Buiten de lunch en dinerkaart bieden wij een ruime keuze aan tapas en borrelhapjes die een goede aanvulling zijn bij de regelmatig wisselende speciaal bieren. Onze Chef werkt met seizoensgebonden producten die hij aanbiedt in de vorm van weekspecialiteiten. De eerste etage is uitermate geschikt voor grotere gezelschappen en kan gebruikt worden voor feesten, buffetten of borrels. Kom langs bij Publiek en ervaar onze Eindhovense gastvrijheid!
20 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier een koffie gedronken en soep gegeten. Wat een mooie tent, genoeg te zien. Zaten boven en konden leuk van ons af kijken. Bank zat heerlijk. Soep (champignon) was redelijk, wat zoutig. Brood met smeersels was lekker.

Datum van bezoek: februari 2018
Frans66, Eigenaar van Publiek Food & Drinks, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2018

Hartelijk dank voor uw goede beoordeling, graag tot een volgende keer!

7 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Midden in de winter nog buiten kunnen zitten. Lekkere biertjes, ook van de plaatselijke brouwer. Bitterballen zijn ook goed.

Datum van bezoek: februari 2018
11 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op terras gegeten met warmtelamp en uitzicht op de schaatsbaan. Eenvoudig eten. Mijn keuze viel op de black angus steak met satésaus voor €17. Ik had geen zin in de sauzen die ze normaal bij dit gerecht serveren. Vond beetje duur voor wat je krijgt (kleine portie). Mijn tafelgenoot had de hamburger. Die was wel heel ienie mini. Al met al is het eten wel lekker, maar niet veel bijzonders.

Datum van bezoek: december 2017
Brigitte v, Eigenaar van Publiek Food & Drinks, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2018

Hartelijk dank voor het geven van feedback. We willen ons zelf continu verbeteren en gaan met uw feedback aan de slag. Graag tot een volgende keer!

24 september 2017 beoordeeld

Wat een heerlijke terras om in de zon te brunchen op zaterdag, vriendelijke en goed attente bediening met goede broodjes uit de keuken.

Datum van bezoek: september 2017
12 augustus 2017 beoordeeld

Vriendelijk personeel, een heel mooi terras op het plein. ik heb een brabantse hamburger gegeten van agnus kleine hamburger maar wel op en top lekker, met super lekkere en goed gebakken frieten. toffe zaak!

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Publiek Food & Drinks bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Publiek Food & Drinks geweest? Deel je ervaringen!