Lex Wisselaar
Vroomshoop, Nederland

Gecombineerde menukaarten

4,0 van 5 bollen16 mei 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
We bezochten het terras, één van de vele op het horecaplein, voor een lunch. Zeer uitgebreide kaart met als opvallend detail dat de zgn lunch- en dinerkaart gecombineerd waren en vanaf 10.00u zijn alle gerechten verkrijgbaar.
Onze voorkeur ging uit naar een "aangekleed" broodje. Keuze uit zes. We kozen de duurste twee: brie en beef. Prijs/kwaliteit was in orde.
Datum van verblijf: mei 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • NH Collection
3.7 km van Queen Hotel Cafe Restaurant
Gratis parkeren
Meer hotels in Eindhoven bekijken
Beoordeeld op 5 maart 2023

Prachtplekje op het terras in de zon. Genoten van een heerlijke groene thee en nachochips met kip en pepertjes. Vlotte bediening maar niet dat je weggekeken werd toen we ons eten en drinken op hadden. Dat is heel prettig.

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 15 januari 2023 via mobiele applicatie

Midden in het centrum, aan het plein, op steenworp afstand van alles! Super locatie, vriendelijk personeel. Kamer en bedden waren prima. Beetje gehorig, je kon de mensen in de kamer naast ons horen praten, maar ach… er kwam ook geluid van het plein beneden. Je zit nu eenmaal downtown, dus gezellige vibe!

Kamertip: Kom met de trein, 5 minuten lopen van station.
Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeeld op 5 november 2022

Op een prima locatie aan de markt in Eindhoven ligt het restaurant van het Queens hotel. Echt rustig is het er niet met een groot aantal tafels, maar de sfeer is goed. Wij bestelden fish & chips die prima was. De bediening was vriendelijk en opvallend snel. De kwaliteit van het hoofdgerecht was prima. Als nagerecht een klassiek roomijsje met chocolade besteld. Een royale portie van drie ijsbolletjes, die helaas alles behalve romig waren. De ijskristallen maakten het gerecht gewoon onaangenaam en ik heb dan ook met moeite de helft op. Alles bij elkaar een gemiddelde ervaring.

Kamertip: Geen idee, wij hebben hier alleen gegeten
Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 28 mei 2022 via mobiele applicatie

Voordat we naar de Paterskerk gaan voor een concert zetelen we eerst hier op het terras. Alles zit bomvol en ontdekken hier een vrije plek. We drinken gezellig een paar biertjes en eten beide Fish met chips. Niet groots maar prima. Bediening vrolijk en vriendelijk.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 25 juni 2021

Dat de Horeca blij is dat ze weer open mogen snap ik wel.
Maar QUEENS op de Markt in Eindhoven probeert wel op een voor de bezoekers heel dure manier uit de crisis te komen.
Als je meer dan €7 voor een Tripel Karmeliet wil hebben ben je volgens mij NIET goed bezig.
De Markt is nog steeds het Rembrandtplein of het Leidseplein niet!
Queen was al niet mijn favoriet en beter wordt het er zo voor mij niet op.

Datum van verblijf: juni 2021
Reistype: Reisde alleen