TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 19 maart 2019

Vriendelijk personeel, propere kamer en lekker ontbijt! Leuk kader om te ontbijten. Dicht winkels,parking onderaan shoopingcentrum op 2 minuten leuke terras buiten om zowel s middags als s avonds te genieten

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 25 november 2018 via mobiele applicatie

Onverwachts een dagje Eindhoven..Samen een hapje en een drankje genuttigd aan de bar in deze super gezellige tent.Aardig wat biertjes op de tap.Snelle bediening.Volle bak. We komen zeker nog één keer.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 27 oktober 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht met mijn vriend bij Queen Hotel Café Restaurant!! Een fijne ligging midden in het centrum van Eindhovrn en daarnaast een goede service/vriendelijk personeel. Ik zou het zeker aanraden.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Lekkere grote kamer met heerlijke bedden. Vraag uitzicht op de markt.
Ontbijt wel karig, dit kan veel beter...
Je stapt naar buiten en staat op de markt met veel terrassen. Heerlijk eten bij restaurant hotel Queen.
Paar panden verderop zit een leuke bar/dancing voor de wat oudere garde :) Wildeman. Aanrader!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 4 augustus 2018

Ruime kamer aan de achterkant, schoon sanitair, airco op de kamer ( begin augustus 2018!) vriendelijk personeel. Goede bedden!
Lekker centraal gelegen en een goede prijs kwaliteit verhouding. Doen!
Je krijgt 10% korting als je in het hotel luncht of dineert.
Op het terras heb je wel erg veel last van de rokende medemens...

Kamertip: Kamer 328 is aan de achterkant. Rustig.
Datum van verblijf: augustus 2018