Beoordeeld op 27 oktober 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht met mijn vriend bij Queen Hotel Café Restaurant!! Een fijne ligging midden in het centrum van Eindhovrn en daarnaast een goede service/vriendelijk personeel. Ik zou het zeker aanraden.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Lekkere grote kamer met heerlijke bedden. Vraag uitzicht op de markt.
Ontbijt wel karig, dit kan veel beter...
Je stapt naar buiten en staat op de markt met veel terrassen. Heerlijk eten bij restaurant hotel Queen.
Paar panden verderop zit een leuke bar/dancing voor de wat oudere garde :) Wildeman. Aanrader!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 4 augustus 2018

Ruime kamer aan de achterkant, schoon sanitair, airco op de kamer ( begin augustus 2018!) vriendelijk personeel. Goede bedden!
Lekker centraal gelegen en een goede prijs kwaliteit verhouding. Doen!
Je krijgt 10% korting als je in het hotel luncht of dineert.
Op het terras heb je wel erg veel last van de rokende medemens...

Kamertip: Kamer 328 is aan de achterkant. Rustig.
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 3 juli 2018 via mobiele applicatie

Alles perfect voor elkaar. Netjes, schoon en een goed ontbijt. Spullen die vergeten waren werden na de tijd nog opgestuurd. Het personeel is erg vriendelijk en de locatie (midden in het centrum) perfect.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 1 juli 2018 via mobiele applicatie

Hier op een zaterdagavond gegeten. Het was goed weer, dus we zaten heerlijk op het terras. We bestelden sangria en een hoofdgerecht. De sangria was niet echt spannend. Als hoofdgerecht had ik een Angus steak gekozen. Medium gebakken. De steak kwam met frietjes en verse groente. Helaas was de steak doorbakken. Toen ik dit aangaf werd dit goed opgelost; ik kreeg een nieuwe steak. Incl. nieuwe frietjes en groente. Deze steak was iets beter, maar nog steeds niet medium. Ik wilde niet nog langer moeten wachten, want m’n tafelgenoot zal al heerlijk aan de lasagne, dus heb deze steak opgegeten.
Dit maakt wel dat ik hier niet snel terug zou komen.

Datum van verblijf: juli 2018