mjanss145188

ruime rustige kamer

Beoordeling van Hotel la Reine
4,0 van 5 bollen11 jan 2020 beoordeeld
Prima ruime rustige kamer op de 4e etage, mooie douche, apart toilet en prima bedden. Leuk uitzicht, lift is aanwezig. mogelijkheid tot het bestellen van een ontbijt, heel vriendelijke ontvangst en prima centrale ligging.
Datum van verblijf: januari 2020
Kamertip: ga voor een comfort kamer op de 4e etage
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • NH Collection
7.6 km van Hotel la Reine
Zwembad
Meer hotels in Eindhoven bekijken
Beoordeeld op 20 november 2019

mooie ruime kamers met heerlijke bedden.
tip voor het hotel, op sommige punten gaat het onderhoud wat achteruit. Kranen die los zitten, gootjes (doucheputje en 1 wastafel) die niet doorlopen, in het bubbelbad laten de dopjes van de sproeiers los. Als hier wat meer aandacht voor komt is het echt perfect toeven.

Kamertip: haha die geven we niet, want dan grijpen we zelf mis
Beoordeeld op 14 november 2019

Goede prijs kwaliteit verhouding, fijne bedden, heerlijke douche en super ligging en vriendelijk personeel. Een fijn hotel midden in de stad dus je loopt zo overal heen. De kamers waren schoon en netjes!

Beoordeeld op 8 november 2019

Dit keer is me ook zeer goed bevallen, vanwege de prima service, mooie kamer, vriendelijkheid personeel en locatie. Ik kom hier zeker weer eens een keer terug en het meest mooie vond ik dat mijn bagage gewoon naar mn kamer werd gebracht

Kamertip: Misschien nog wat poeder koffie en thee.
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 november 2019

Verzorgde familiekamer met warm onthaal. Eindhoven centrum op wandelafstand. Goed ontbijt. Kindjes hebben flink geslapen (dus wij ook). Enkel de parking was een eindje wandelen, maar dat hoort bij een citytrip.

Beoordeeld op 3 november 2019

Een super mooie ruime kamer met een grote badkamer en lekkere regendouche. Vriendelijk personeel bij in en uitchecken. We hebben nergens last van gehad als t gaat om geluidsoverlast e.d. Een hotel lekker dicht bij het centrum.

Kamertip: Kamer 46 op de 4e etage. Enige kleine minpuntje was dat je het doucheputje rook.
Datum van verblijf: oktober 2019