“Wokbuffet”
Beoordeling van Oriental Green House

Oriental Green House
Reserveren met
Oriental Green House is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 37 van 540 Restaurants in Eindhoven
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Een prachtig gebouw nodigt uit voor een fantastische avond. Orientaals Buffet, Aziatische specialiteiten of Japans aan de bakplaat, er is voor ieder een beste keus. We leveren ook maaltijden aan huis (van sushi tot Peking-eend) en zelf afhalen kan ook. Met warme service en lekker eten zijn wij al 20 jaar begrip in Eindhoven en omgeving. Kom proeven.
27 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig buffet met uitstekende verse producten. Grote keuze in vis, vlees ,sushi en nagerechten.
Vriendelijk personeel. Mooi interieur.
Klein minpuntje is de grote ruimte tussen de tafels.

Datum van bezoek: september 2018

20 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vind het een fijn restaurant met aardig personeel. Ze nemen de tijd voor je Als je meerdere keren komt zullen ze je altijd hartelijk verwelkomen.Het eten is perfect, je kunt de oosterse keuken heerlijk proeven. Alles smaakt voortreffelijk. Ik kan het iedereen aanbevelen.Dus pak de telefoon en reserveer !!

Datum van bezoek: januari 2019
2 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een hele tijd niet meer hier geweest te zijn, vandaag weer eens geweest op de 2e verdieping voor de teppanyaki. Gekozen voor het vis/vlees menu met kreeft erbij. Alles was heerlijk, van de hibiscus kir royal en Japanse gin tonic vooraf, tot aan het dessert. Blijft favoriet voor teppanyaki in de regio Eindhoven. Wij komen snel weer vaker terug, ook voor de andere restaurants in het pand.

Datum van bezoek: januari 2019
1 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben gebruik gemaakt van de AH actie. We konden onbeperkt gebruik maken van het buffet. Echt een pluspunt tegenover andere restaurants die gebruik maken van de AH actie. Het eten was lekker, de sfeer was gezellig, de toetjes vond ik overheerlijk en de service was heel goed. Hun personeel is heel vriendelijk. We gaan zeker weer terug.

Datum van bezoek: december 2018
31 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Shared dining met mijn vrouw. Vlees/vis menu 2: fantastisch!
Heerlijke voorgerechten, we genoten van de ossenhaasspiesjes (smolt op je tong), dumplings en garnalen. Het gestoomde broodje met vlees en groente was onze favoriet.
Bij het hoofdgerecht genoten we van de zalm, heerlijke eend en wederom een fantastisch bereide ossenhaas.
Het dessert met gebakken banaan en grand manier was heerlijk om mee af te sluiten.
Naderhand nog een leuk gesprek met de gastheer. Zo’n gesprekje maakt een toch al geslaagde avond net even af!

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Oriental Green House bekeken, bekeken ook

Nuenen, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Oriental Green House geweest? Deel je ervaringen!