“Lekker”
Beoordeling van Oriental Green House

Oriental Green House
Reserveren met
Oriental Green House is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 39 van 540 Restaurants in Eindhoven
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Een prachtig gebouw nodigt uit voor een fantastische avond. Orientaals Buffet, Aziatische specialiteiten of Japans aan de bakplaat, er is voor ieder een beste keus. We leveren ook maaltijden aan huis (van sushi tot Peking-eend) en zelf afhalen kan ook. Met warme service en lekker eten zijn wij al 20 jaar begrip in Eindhoven en omgeving. Kom proeven.
19 november 2018 beoordeeld

Gegeten met collega’s , buffet , veel keuze , heerlijke sushi, gerechten zijn heerlijk gekruid, net restaurant , vriendelijk personeel

17 november 2018 beoordeeld

Niet zomaar de overbekende gerechten maar bijzonder en verfijnd. Ruime keuze vlees, vis en groenten.

15 november 2018 beoordeeld

Wederom heerlijk gegeten , het Ocean Pacific buffet was een waar genot, veel keuze uit soms verrassende gerechten, voor elk wat wils ! Vriendelijk personeel dat ondanks een volledig gevuld restaurant toch iedereen snel en correct van dienst was.

5 november 2018 beoordeeld

Weer heel lekker gegeten met heel veel keuze. Super vriendelijk personeel maar niet overdreven. Gewoon een mooi en fijn restaurant

4 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben gebruik gemaakt van het Ocean Pacific buffet. Hoewel er aan de ene kant verrassende producten zoals oesters worden geserveerd, is aan de andere kant de Indonesian beef van slechte kwaliteit (zeer taai). Het personeel is zeer vriendelijk en de inrichting is sfeervol. Sushi, sashimi en de bekende gerechten van het warme buffet zijn redelijk goed, de presentatie kan beter (onder warmtelampen ipv metalen bakken) en er is geen contact met de keuken. In verhouding zijn er naar onze smaak te veel koude gerechten en salades, te weinig vers seafood en missen we traditionele gerechten zoals bijvoorbeeld dumplings. We zijn wellicht wat kritisch omdat onze verwachtingen erg hoog waren omdat dit restaurant zeer goed staat aangeschreven. De betere wok biedt echter een goed alternatief met meer aanbod. Dus zeker niet ontevreden en je zult hier goed eten, maar de verwachting is voor ons niet waargemaakt.

Reizigers die Oriental Green House bekeken, bekeken ook

Nuenen, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Oriental Green House geweest? Deel je ervaringen!